Sayfalar

6 Eylül 2012 Perşembe

Playfull Kiss
















Yakışıklılık+Gıcıklık+Zeka+Azıcık merhamet+burnu havadalık = Baeng Seung Jo (Hyun Joong)
Şirinlik+sakarlık+kararlılık+aşk = Oh Ha Ni (Jung So Min)
Oh Ha Ni + Baeng Seung Jo = Playfull Kiss

Dikkat! Spoiler içerir :)

Dizide bu iki karakter etrafında oluşan olayları izliyoruz. Kızımız dizinin başından sonuna kadar oğlanımızın peşinden koşuyor. Bazen bu kadarı da olmaz demedim değil. Biri sana karşılık vermiyorsa neden bu kadar ısrar edersin. Tabii kaderin de etkisi var diyebiliriz:) Ama işe yaradı sonunda yakışıklı prensimiz de kül kedisine aşık oldu. Bunu hiç görmedik ama arada hissettirdi. Ve sonuçta onunla evlendi biraz zorlama oldu ama sevmese evlenmezdi herhalde. Arada romantik sahnelerde vardı ama o kadar azdı ki. Ya bu kadar da odun olunur mu? Ama o yağmur altındaki sahneyi ve Seung Jo'nun konuşmasını çok sevmiştim:) Belki de en güzel sahneydi. Tabii düğünü de unutmamak lazım.


Bunlar da yan karakterler Baeng Seung Jo duygusuzun tekiydi. Bu kız da onun kız versiyonu. Baeng Seung Jo sevmese de bir süre bu kızla sevgili olmak zorunda kalıyordu. Ben bu çifti daha çok yakıştırıyorum aslında ama sonuçta bu bir Kore dizisi ve güzel kıza karşı çirkin ama şirin kız galip gelecek:)
Yandaki erkek de bu kıza aşıktı. Değişik bir tipti. Tenis oynarken izlemeniz gerekir:) Ama sonunda bunların birleşmesine sevindim. Bir de Ha ni'mizi seven biri vardı saf bir şeydi ama ona da gıcık olmuştum dizide. Zorla güzellik olur mu? İstemiyor işte kız seni. Ben de koymadım onun resmini...

(Baeng Seung Jo'nun annesi) :

Bu kadına hayran kaldım. Çok hayat dolu, şeker, çocuk gibi biri ve çok genç azıcık makyaj yapın oğluyla sevgili gibi bile gözükebilir. Ve kocası... Hiç yakışmıyorlar. Tipik şişman Kore erkeği. O da çok şirin ama yakışmıyorlar...










Ve diziden sahneler;

 Burada her zamanki kızımız oğlanımızın arkasından gidiyordu.Baeng Seung Jo da hiç durmadan gidiyordu. Bir anda durunca da kız arkadan çarptı. Çok gülmüştüm.
Bir de replik ''Senin ergenlikten sonra büyümen durdu mu?''
 Burada da tam hatırlamıyorum ama Oh Ha Ni ile diğer çocuğu yan yana görmüştü. Bakıştan anlamışsınızdır ne kadar kıskandığını:)

Burada önemli bir şey yoktu sadece kitap okuyordu. Ama bu resmi koymasam olmazdı değil mi? Bir insan kitap okurken nasıl bu kadar karizma olur diye merak etmişler ve sonuç...





Ve son olarak düğün sahnesi. İnsan babasında utanır değil mi? Aniden öptü çocuğu. Ama Baeng Seung Jo da kızardı. Tersi olması gerekmiyor muydu?
:)






Reklam da vermişim.O zaman Koreanturk.com dan izleyebilirsiniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...