Sayfalar

11 Ekim 2012 Perşembe

Alacakaranlık-Kristen Stewart ve Robert Pattison

Öncelikle Alacakaranlık ile başlayalım.Ben bütün seriyi izledim.Ve son kısmını dört gözle bekliyorum(son 35 gün) ama kitaplarını okumadım.Yani gözüm kestirmiyor.Ben hayatımda hiç seri kitap okumadım.Ben ki bir kitabı yaklaşık 1 yılda bitiriyorum bir seriyi ne kadar sürede bitiririm Allah bilir. Alacakaranlık bu vampir patlamasının da başı sayılır.Hatta Harry Potter'la çok karşılaştırılıyor.Saçma bir karşılaştırılma olsa da galiba onun kadar tutulduğu ve onun gibi efsaneleşeceği için karşılaştırıyorlar.Olaylar güzel konu güzel ve yaratıcı hatta bir moda başlatan bir konu.Ama çok gerçekçi değil bence.Araya kötü karakterli iki vampir koymasalar vampirleri örnek insanlar ilan edicez .Karşılaşsak ''bir fotoğraf çekilebilir miyiz'' durumuna gelicez neredeyse:) Ama dediğim gibi gerçekdışılığını bir kenara bırakırsak izlenesi bağımlılık yapısı bir film :)
(Edward ve Bella yeşilçamda!!)Aman Allah korusun sadece resme yorum yaptım:) sonra ''Tecavüzcü Coşkun Bella'ya  sararsa'' durumlarına düşmeyelim.
Şimdi birbirlerine çok yakıştığını düşündüğüm çiftimiz ilk başlarda beraberliklerini sakladılar.Kristen'ın bundan önceki erkek arkadaşıyla ayrıldığında film ekibinden biriyle hatta baş rolü paylaştığı rol arkadaşıyla çıktı.Geçenlerde de yeni projesinden biriyle fotoğrafları yayınlandı.Aklıma gelmiyor değil her filmde yeni biri:)
Aslında ilk başlarda ben bu çiftin savunucusuydum.Kristen Stewart'ın öyle bir şey yapmayacağını ve fotoğrafların shop olduğunu düşünüyordum(nereden biliyorsam) ama sonraları Rob'un evi terk etmesi haberi Kristen'in olayı kabul ettiği gibi haberler ve çiftin aksini inkar eden herhangi  bir açıklamaları olmayınca olayın gerçek olduğuna inandım ve hayal kırıklığına uğradım(en az Rob kadar).Ah be Kristen yapılır mı bu be :)) Seni yanlış tamışım falan:) Neyse efendim bunlar sonuçta yabancı huyları farklı oluyormuş demek ki.Ama barışmışlar.Bir kere görüştüler hemen ikna olmuş Rob da.Bence affedilmez bir şey ama Rob'un bileceği iş mutluluklar dileyelim:)
Rob'un bütün karizmatik hali kafasında iki boynuzla Küçük Emrah bakışı atarken ya da mağdur simge dansı yaparken düşününce yerle bir oluyor:)

Taylor Lauther'ı da paylaşmazsak olmaz.Alınır.En azından kaslarına saygı duymak lazım:)  Ve bir de asla saçlarını filmin ilk başlarındaki gibi saçma şekillere sokmamasını itina ile tembih etmek lazım.

Hah işe bunlar da favori çiftim.Özellikle Jasper favorim.Zaten baş rollerden çok ara rollerdeki isanlara takarım genelde.Gözüm hep onları arar.Jasper aslında ''insan'' haliyle o kadar yakışıklı değil.Ama vampirken çok çekici olmuş:) Yok niyeti bozduğum falan yok dedim ya favori çiftim.Çünkü Alice'i de sevdim ben filmde.Tam bir #örnek vampir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...