Sayfalar

24 Ekim 2012 Çarşamba

Computer Pics.

Ahaha çok güldüm ya kızın kolyesine bakar mısınız? Oy cicişler çok şekerler ya.Sözlere de bak hele ''Allah ayırmadıkça kullara o şansı vermiyoruz'' Bebekler haklı dağılın ^^

Gel de hayır de şimdi böyle evlenme teklifine:) Ama ben hayır diyecektim.Yani biraz komiklik olsun diye biri bana evlenme teklif ederse anında ''hayır'' cevabını yapıştırıp karşıdakinin surat ifadesini görmek istiyordum.Hayallerim suya düştü şimdi o kadar uğraşmış sevmesen de evet diyeceksin:)

Resim yeterli... :)
Sana :P
Köpek de çok şirinmiş.Gözlüklü olandan bahsediyorum:) (Durun vurmayın) Tamam şakaydı ama köpek cidden şirinmiş  ''se7en benim olsuuunn'' gibi nidalarınızı duyar gibiyim ama ben ''köpek benim olsuunn'' modundayım aşırı şirin bir şeymiş ya. Se7en senden daha şirin şeylerle foto çektirme demedim mi?Sana bakamıyorum.Neyse zaten versen de alamam annem izin vermez verse de alamam köpek korkum var haha iki saattir çok tırstığım hayvanı seviyorum olmaz ya şimdi beliriyormuş yanımda geldim naber? falan :)) uçtum gene.
Çalış kuzum çalış bizim kaderimiz bu aynı stresi ben de yaşıyorum şu an off YGS o bitti LYS...
Bakmayın her gün yazdığıma ya da bakın yaa buraya yazacağım diye ders çalışamıyorum Tıp kazanazsam sebebimsiniz ona göre:) Bu arada resim de God of Study'den kız çok şirin değil mi?:) (dizi ile ilgili yazımı okumak isterseniz TIK)
Hepimizin Bof dizisiyle nefretini kazansa da duruşunu sevdiğim ve Playfull Kiss'de güzelliği, boyu ve zekasıyla hayranlık uyandıran ismini bilmediğim Koreli aktristir olur kendileri:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...