Sayfalar

20 Ekim 2012 Cumartesi

SAÇMALARDAN SEÇMELER...(2)

    Haha beni sevmeyen bitlensin:)        

 Ha? Pardon? Yak kendini.
Kadınları anlamanın kitabı yazılırsa... :))

 Bu resmi görenler benim hakkımda pek iyi söylemlerde bulunmuyordur biliyorum.Gıcıklık parayla mı? :))
Iyyyy dediğinizi duyar gibiyim bir de o bacağın sizin olduğunu düşünsenize :(

 LÜTFEN halıya dokunmadan elleyin.Ah Yurdum insanı.Bu abiye(her nedense erkek olduğunu düşündüm) birinin öyle bir teknolojinin olmadığını söylemesi lazım..

Genel Hatun Teoremi mi??? O.o
Kadınların sırrı çözüldü...:) Hatun=Problem



Ooo büyük laf :P                                                                           :P




Al o zaman; :))
Bu arada muroyiveS koÇ ineS ne demek ?? :P :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...