Sayfalar

13 Kasım 2012 Salı

Karalama Blogu


Başlığın isminde Nurullah Ataç'ın Karalama Defteri adlı eserinden birazcık esinlendiğimi söyleyebilirim:)
Hepinizde vardır gereksiz gibi görülen karalama defterleri aslında benim bütün defterlerim karalama defteri diyebilirim.Matematik defterimde matematikten başka ne bulursanız var:)Yok canım o kadar da değil aslında bir kaç matematik sayfası da var tabii.Bu post da aklıma takılanları, kalbimden geçenleri karaladığım bir yazı olsun:)

Öncelikle bu bizim milletimiz neden insanların ne yaptığıyla, ne giydiğiyle, ne okuduğu ne izlediğiyle hatta ne yediğiyle bu kadar ilgilenir.Neden bu kadar meraklıyız, niye başkalarıyla ilgili her şeyi öğrenmek istiyoruz.Nereden geliyor bu dedikodunun tarihi kim bulmuş bu dedikoduyu? :@ Çok sinirlendim şimdi ama öyle sandığınız gibi büyük bir şey yaşamadım okulda öğle arasında sıkılıyordum ben de kütüphaneye gideyim de öğle aralık bir kitap alayım dedim.48 sayfalık Şair Evlenmesini gördüm aldım kütüphaneden sınıfa gidene kadar herkes elimdeki kitaba baktı.Ne yani okuma alışkanlığı kazanmak için küçük kitaplardan başlıyor olamaz mıyım? Evet bizim okula sinirlendim ve bu konuyu Karalama Bloguma konu olarak seçtim.Tamam samimiyet iyidir ama okuduğu kitaba yazdığı yazıya hatta yazdığı mesaja kadar her şeyine bakmayın.Onun müsaade ettiği düzeyde karışın hayatına.Sınıfta bir kitap okuyorum fantastik olursa ''aa fantastik kitap mı okuyorsun?'' klasik olursa '' sıkılmıyor musun sen o kitaplardan?'' ince olursa ince derler kalın olursa kalın derler.Üstünde kadın resmi varsa ve özellikle benim şehrimde yaşıyorsanız kitabın kapağını gizleme ihtiyacı duyarsınız.Bir de rengine karışıyorlar ''aa pembe kitap mı okuyorsun?'' tersleyince de tersledi derler :) Biliyorum biraz abartıyor olabilirim ama içimde biriktirdim herhalde ben bunları:) Bilmiyorum belki büyük şehirlerde böyle olmuyordur ama, ama bir dakika bizim şehir de ''büyük'' oldu pardon:) 




2 yorum:

  1. Nereymiş sizin şehir bakalım?

    YanıtlaSil
  2. K.maraş yanlış anlaşılmasın çok seviyorum şehrimi ama insanları işte biraz(!) meraklı:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...