Sayfalar

9 Kasım 2012 Cuma

SAÇMALARDAN SEÇMELER...(3)

Biliyorum çok sık yazıyorum bu posttan ama çok sevdim bu yazı dizisini çok eğlenceli oluyor hem de kolay resimleri koyuyorum ve yorumluyorum.Asıl dikkat çeken resimler olduğu için kimse ben ne demişim takmıyor ve bu da işime geliyor azıcık:) Zaten dikkat ettiyseniz diğer yazımda (2) vardı böyle hepsine sayı verirsem bir an gelecekteki durumum gözümün önüne geldi düşünsenize yaş 65 ben pcnin başında ''Saçmalardan seçmeler(150)'' yazıyorum.:))
Hep bu yazılardan yazsam olur mu ?? :)

Ahaha hayırlı olsun nur topu gibi bir fıstığınız oldu :D (aklıma bir şey takıldı benim şimdi anne fıstık nasıl iyileşecek?)

Resmi ilk gördüğümde sabit ivmeyle gösterdiğim diş sayısını artırarak sırıtırken hademeyi görünce koptum son nokta güzel olmuş:)) Tabii bir de ''öğrencinin hatırladığı'' ama hepsi de doğruu :))

Resim her şeyi söylemiş zaten ebemizi gördük... :))

Haber 1: Flas flas flas ''ayy yerim senii'' gibi tepkilere dayanamayan B.S(2) kendini ekmeğe sardırdı ve ''al ye'' dedi.
Haber 2: ''Yerim seniiii çok tatlıı'' sözlerinin mucidi S.L(43) ''sözlerimizin artık icraata geçmesini istiyoruz yiyeceğim o çocuğu'' diyerek korkuttu...
Biraz saçmaladıktan sonra gelelim resme ya da gelmeyelim ben girdim mi çıkamam:)
Tamam tamam uzatmıyorum ve yorumumu yapıyorum: Çok şirin.

Kuşlar isyanda...Bilinçsiz avcılığa karşı(şu bilinçsiz avcılık lafını da anlamam bilinçli avcılık ne abi? Dur ben şu kuşları bilinçli bilinçli vurayım) protesto yapan kuşlar konuşuyor: Biz artık sürekli ölüm tehlikesiyle uçmaktan ya da uçamamaktan yorulduk haklarımızın birileri tarafından aranmasını istiyoruz bizi vuranların tespit edilip cezalarını almalarını istiyoruz, kim vurduya gitmek istemiyoruz hatta bir kaç arkadaş bu sıkıntılar yüzünden sigaraya başladı diyerek yukarıdaki fotoğrafı paylaştı.Bir de bu konu üzerine insani bir çağrı yapmak istiyorum''Sokaklara izmarit atmayın sonra kuşlar içiyor.'' :)
Gerçekten şu BİLİNÇSİZ avcılara iki çift sözüm var yav kardeşim şu kuşun 2 gram eti çıkmaz nedir yani anlamıyorum hobi mi bu? Bir gün ben de birini öldürüp hobim diyeceğim kısasa kısas ama buradan gerekli dersi aldıktan sonra beni içeri tıkmalarından tırsıyorum:)
Ve aklıma takılan bir şey söylemeden geçemeyeceğim bu kuşlar kibriti nereden buldu? Bakkaldan mı aldılar acaba? :S
                                      
Şimdi biz arkadaşımıza çok güzel olmuşsun, çok güzelsin gibi şeyler demiyor muyuz? E bu dondurmacıklar ne diyecek kimse düşünmüyor tabii bunları evet biri düşünmüş ''You are delicious'' XD

Hadi itiraf edin aynısı sizde de oluyor.Ama bendeki biraz farklı ben çook servis kaçırdı, çok sınavıma geç kaldım annem de akıllı ya beni iyice uyandırmadan, yüzümü yıkadığımı görmeden uyandığıma inanmıyor ben de uyanmış numarası yapıyorum tabii bilinçsizce çünkü hala uyuyor oluyorum artık ne kadar iyi bir oyuncuysam annem ikna olup dışarı çıkıyor ve 15 dk. sonra tekrar girdiğinde ben yorgana sarılmış uyuyor oluyorum.Annemin çığlığı sizin oralardan duyuluyor mu? Tabii ben yine geç kalmış oluyorum zaten boşuna para ödüyoruz biz servise :/



2 yorum:

  1. ''Bir gün ben de birini öldürüp hobim diyeceğim'' bu cümleyi okuduktan sonra aklıma bir insan bir hayvanı öldürürse bu spordur ama bir hyvan bir insanı öldürürse bu vahşettir kimin söylediğini hatırlamıyorum belki cümleyi de doğru yazamadım ama bunun gibi bişeydi

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru bir sözmüş..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...