Sayfalar

16 Aralık 2012 Pazar

Dream BIG!


Evet ben yaptım anlaşılıyor değil mi? :) Tabii ki İnternet'ten görüp öyle...Fikir bana ait değil yani söyleyeyim:)
O zaman soru geliyor; Sizin büyük hayaliniz ne? 
İlk önce kendim cevaplayayım ama 2 kısma ayırmak istiyorum.
Ütopik hayaller:

  • Cesar'ın yaptığı gibi Cumhuriyeti yıkıp Krallık ilan etmek istiyordum.Hatta bunu okulda da söylemiştim hayır anaokulunda değil lisede:( Umarım insanların akıllarında kalmamıştır arada hatırlayıp güldükleri saçmalıklardan olmak istemiyorum:(
  • Muhteşem Kraliçeyi izlerken kraliçe olmak isterdim:)
  • Arada bir İngiltere ya da Kore'nin olmayan krallığında prenses olduğum da olurdu tabii...
  • Arada başbakan olduğum Deok Man'ın yaptığı gibi terörist olayına çözüm getirdiğim Amerikalılarca yaralandığım...
Devamını getirmeyeceğim kendimi akıl hastanesinde bulmak istemiyorum:) Ama bunlar boş vakit hayalleri canım:) İşte YGS'yi düşünürken kendimi eğitim sistemiyle uğraşırken buluyorum:) Ama en azından hiç superman olmak istemedim bu da bir şey değil mi? :)

Dünyamıza dönersek daha gerçekçi(!) hayallerim de var tabii:)

  • Bilin bakalım ilk sırada ne var? :) Evet bildiniz ''Kore''.Kore ile ilgili çok hayalim var.Güzel bir üniversite kazandığım taktirde annem göndereceğine söz verdi ama geçti o bahsettiği üniversiteleri bu saatten sonra kazanmam zor.Sonra öğrenci değişim, yüksek lisans ya da doktora :) Kore'ye uğramak mümkünse bir kaç yıl yaşamak istiyorum.
  • Mühendis olmak istiyorum sonra hem Kore gibi teknoloji önderi ülkelerden birinde yüksek lisans yapmak kolaylaşır gibi geliyor.
  • Ülkemizin iyi üniversitelerinden birinde okumak istiyorum.
  • Acayip havalı bir arabam olsun istiyorum, çok param olsun istiyorum:) Yok çok param olmasın ama bir gün arabaya binip yorulana kadar istediğim her şeyi alabileyim:) Bakın alışveriş ve yorulmak hem de arabayla anlayın işte hayal dünyamın genişliğini :))
  • Ah unutuyordum ben sinema dünyasına da atılmak istiyorum aslında bunu ütopik kısma yazmalıyım ama neyse.Aslında yönetmen gibi değil de bu Kore yapımlarını tekrar çekmek istiyorum:)
  • Sonra yine bu TV sektöründe olup Koreli şarkıcıları Türkiye'ye getirmek istiyorum:) 
  • Ya da sadece Kore müziği, dizileri, gündemi, filmleri vs. veren bir TV kanalı açmak...Biliyorum bu çoğu kişinin hayalidir :)
  • Kore büyük elçisi olmak...(atma Ziya)
  • Kore ile ilişkilerimizi geliştirecek bir mevkide olmak...
  • Kim milyoner olmak ister'de bir adamın hayaliydi o günden sonra benim de hayalim 250 binin 50 biniyle bir araba almak ve geriye kalan 200 bini bagaja koyup Avrupa turuna çıkmak ve istediğin her yerde durmak :) Adam beğendiği bir yere yerleşecekti ama ben geri ülkeme dönmek isterim.
  • Bir atım olsun istiyorum. 
Ooo say say bitmiyor:) Aslında aradaki yazıyı kaldırıp hepsini ütopik kısma koymalıydım çünkü bütün hayallerim uçuk kaçık:) Ama adı üstünde hayal onda birini yaşasam yeter mantığıyla çıtayı yüksek tutuyorum:)
O zaman en büyük hayalimi seçiyorum açık ara farkla ''Güney Kore'' :)
The winner is South Korea ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...