Sayfalar

19 Aralık 2012 Çarşamba

First customary MİM post :)

Evet başlıkta yurdum insanının komikliklerinden birini göstermek istedim:) Ama yabancılar anlamayıp saçmaladığımı düşünebilir:)
Kendime çok benzettiğim özellikle sınav öğrencileri olmamız ile 어서 오세요 ! ^^'ye[orada ne yazıyor:)] ilk mim'im için teşekkür ediyorum :)
Sorulara gelelim;
1.Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
-Okuduğum arkadaşlar duygularımla demişler genelde de cevap budur diye düşünüyorum ama benim mantığım daha ön plandadır.Aslında daha 18 yaşındayım öyle mantığımla duygumun arasında kaldığım olaylar çok olmamıştır yani en büyüğü olsa olsa dili istememe rağmen sayısalı seçmek gibi bir şeydir:) Ama mantık diyorum, şimdilik...
Sonra bu duruma düşmek istemem... :)
2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
-Biliyorsanız bana da söyleyin desem:) Çünkü ben de böyleyim, maalesef... Aslında yaşarken fark edilmiyor ama sonra anlaşılıyor yaşananların bizi ne kadar da mutlu ettiği.Yani bütün hayat akışlarında böyledir sonradan hatırlar ve gülümsersin ne kadar da mutluyduk! :) Çok azdır benim o an ''şimdi mutluyum, evet mutluyum'' dediğim:)Gözlerimin önündeki mutlulukları görmüyorum evet, fazla şükrettiğim de söylenemez ama bu sabah okula giderken havanın soğukluğundan yakınırken bir anda daha soğukta yaşayanları ve buna zorunlu olanları düşündüm temiz havanın oksijeninden içime çektim ve şükrettim.Sonra fark ettim ki uzun süredir kullanmadım bu kelimeyi.Aslında acı çekmediğimiz her an mutluyuz, olmalıyız... Ama o ve yaşadığımız her anımıza şükürler olsun:)
3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
-Keşke almasaydım dediğim şeyler çok ama çok para harcamışlığım yoktur olsa da benim param olmazdı daha öğrenciyiz^^
4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
-Öyle her durumda ''Hey...'' gibi cümleler kurmam ama gerçekten haklıysam savunurum.
5.Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden mi?
-Bir kere tok gözlü değilim:) Ama aç gözlü de değilim.Her şeyim olmasın ama çok istediğim şeyler olsun ama hemen olmasın ki değerini bileyim yok ben kendimi biliyorum gene bilmem değerini:)

Sorular bitmiş o zaman size sıcak(!) bir espri yapayım da biraz iğrenin benden:) ''Şimdi git 10 yıl önce gel!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...