Sayfalar

29 Aralık 2012 Cumartesi

Goodbye 2012, Welcome 2013 ^^

Buralara çok fazla takılmayacağımı söylesem de bugünkü 2. yazım olacak.Ama bu yazıyı yazmasak olmazdı de mi? Bari kısa olsun da gideyim ders çalışayım.
Benim uğurlu sayım 2013 o yüzden bu yıl benim yılım olacak :D Şaka bir yana uğurlu sayımın 3 olmasına rağmen hiç sevmem 13 sayısını.Hemen geçsin bu yıl yav :) 2012'de bir hava vardı neyse sayı yorumlamayı bırakırsak zaten hızlı geçecek gibi bu yıl çünkü sınavlarım bahsi geçen yılda:) Yani bir bakmışım Haziran sonra da (inşallah) tercihler, heyecan, üniversite derken eylül, doğum günü derken kasım geldik yine aralığa :) İnşallah daha iyi, mutlu bir 2014 yazısı yazarım :) 
2012 nasıl geçti ?
Düşündüm de hiç de farklı bir şeyler olmadı gibi.Azıcık 21 Aralık heyecanı yaşadık, 12.12.12 gibi bir rastlantının bir daha hiç olmayacağına üzüldük.Lise son olmanın verdiği heyecan falan olmadı valla bende hala da yok:) 
Peki ya 2013'ten ne bekliyorum ?
Of of geleceğimi bu yıl belirleyecek gibi. YGS LYS bu yıl içinde.Öncelikle çok güzel bir tempo tutturup verimli bir çalışma süresi istiyorum çünkü şu an kelimenin tam anlamıyla sıfırım:( Benim, herkesin sınavı güzel geçsin istiyorum, güzel yerlere, istediğimiz üniversite ve bölümlere yerleşelim istiyorum.Tabii ki sağlık, mutluluk, huzur, e birazcık da para istiyorum:) Bol bol Kore filmi seyretmek istiyorum aslında en çok da bunu istiyorum:) Sandalyeye kazık çakmak, bilgisayarın başından kalkmamak istiyorum:) i-phone istiyorum tablet istiyorum, profesyonel bir fotoğraf makine'si istiyorum:) Kilo vermek istiyorum, bir kaç cm de olsa uzamak istiyorum.Bolca çikolata-kahve istiyorum:) Ooo çok var daha ya:) Neyse tüm bunlar olmasa bile mutlu olmak istiyorum:) Her şeyin hayırlısı olsun istiyorum(nokta) 



Evet yılbaşının simgesi olan karı da istiyorum.Yılbaşında her zamanki(!) gibi ders çalışıyor olacağım ama babam kumandayı bana versin istiyorum çünkü TV2'de çok sevdiğim sanatçıların konserleri olacakmış.





NOT:Sizin de ne istediğinizi sormak isterdim ama çok sıkıldım valla:) Ama ille de yazmak istiyorum diyen yazsın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...