Sayfalar

8 Aralık 2012 Cumartesi

Korelilerle Sohbetler... :)

Aslında ilk baştaki düşüncem ben internetteki Korelilere sorayım ülkem hakkında ne biliyorlarmış, ne düşünüyorlarmış öğreneyim bunu da blogta toplayayım şeklindeydi.Başladım tek tek sormaya ama çok sıkıcı ve yorucuydu dedim ben de eski konuşmalardan bakayım vardır orada mutlaka diyerek daldım arşive.Bu daha eğlenceli eski konuşmaları okumak hem güldürüyor hem de nostalji yaptırıyor:)Ben de dedim niye sadece ülkeyle ilgili olanları kısıtlıyoruz diye böyle daha geniş bir başlık koydum:) Ama konuşmaları okurken az kızmadım kendime bu böyle mi yazılır ya da verememiş miyim cevabını diyerek ama ne yapayım daha lisenin başlarındaydım hala İngilizce'm pek iyi değil ama o zaman da berbatmış.

Ama ateist biriyle konuşurken ki benim tanıdığım ilk ateist olur bunun için heyecanla din hakkında konuşmaya başlayınca arkadaş bu konu hakkında konuşmayı sevmiyorum ama madem başladık diyerek uzunca bir vaaz verdi tabii ben gelen yazıları elimde sözlük eşliğiyle anlama çalışıyorum ee o zaman anlat bana dinini deyince dondum.Söylemek istediğim ama empati yoluyla iletişim gibi bir teknoloji henüz gelişmediği için kıt İngilizcemle de söyleyemediğim çok şey vardı.Onu paylaşmayacağım tabii ama aynı kişiyle başka konuşmalarımız 2. maddede:)



Turkey is beautiful nation.(Türkiye güzel millet...)
I know Turkey a little bit.(Türkiyeyi biraz biliyorum.)
Just nothing haha (Sadece hiçbir şey haha)
I want to make Turkey friends...(Türk arkadaş edinmek istiyorum.)

Bu kız Türkiyeyi tanıma açısından sınıfta kaldı ayrıca Türkiye bir millet değil son cümleden de anlaşıldığı gibi ''Turkish'' kelimesinin varlığından haberdar olmadığını düşünüyorum.Bu arada buradaki t'ler küçüktü ''Hindi arkadaş mı? Yemek için mi?'' gibi saçma espriler aklıma gelmedi değil ama biraz kendimizi aşağılamak gibi olacağı için yapmadım:) Evet t'yi küçük yazanları anlamıyorum.

In Turkey not eat rice? (Türkiye'de pirinç yenmez mi?)
gibi saçma bir soru da aynı arkadaştan:)

Sıradaki gelsin!Çünkü ilk Koreli beklentilerimize cevap veremedi:)





Ben: Btw im watching Secret Garden.Did you watch it? (Bu arada Secret Garden izliyorum.Onu izledin mi?)
Koreli: I hate that.(Ondan nefret ediyorum.)
Ben: y? (Neden?)
Koreli: Cause i dont like that drama.(Çünkü o dramayı sevmiyorum.)
Ben: OK.I asked y? Why u don't like it? (Tamam.Neden diye sordum? Neden onu sevmiyorsun?)
Koreli: Cause i don't like it. (Çünkü onu sevmiyorum.)
Ben: Owhh! Tell a reason:) [Off! Bir sebep söyle:)]
Koreli: That's a reason. (O bir sebep.)

Ne kadan da saçma bir konuşma değil mi? Adama sebep söyle diyoruz o bir sebep diyor ''sevmiyorum çünkü sevmiyorum'' yok kardeşim İngilizcede de olmaz bu cümle Türkçede de...

   2.

Koreli: Wow morrow is rapture!
Ben: I can't understand
Koreli: Google it! (Bu lafa da sinir oluyorum Google it'miş bir şeyi de sen açıkla yahu!)
Ben: 21 may is special?
Koreli: Just Google it!
Ben:Ah i looked!
Koreli: Yep! It's about God
Ben: Doomsday??
Koreli: Not Allah u believe?
Yepp tomorrow is judgement day of christians and 5 month later everything in earth gonna burn in ash
Ben: Haha u believe?
Silly
Koreli: Nope haha
Ben: Do you want to learn judgement day for Islam?
I know you won't believe
Koreli: Yeah lol when is it?
Ben: 10
Koreli: ?
Ben: 9-8-7
6-5-4
3-2-1
annnddd
000
boooomm
:)
Koreli: Cool

Size de rezil olmak pahasına bu diyaloğu paylaşıyorum:(

   3.

Ben: Hey hello :)
Koreli: Hey
Ben: What are you doin' ?
Koreli: Essay
Ben: Essay?
Ah ok i looked g.translate:)
Koreli: Th ahhh
Ben: Hey im not living in America i can't know everything:/ (Burada bir gönderme seziyorum arkadaş Amerika'da yaşıyor da)
Koreli: I try to say yeah
Ben: Ok ok im not ignorant:))
Which subject?
Koreli: English
Ben: Bingo:)

   4.

Ben: Hey Joo! [BOF'ta Gu Jun Pyo'nun nişanlısının ona seslendiği gibi değil mi? Cidden de köpeğe sesleniliyor gibi:)]
Koreli: U r Turkish right?
The brother country of Korea is Turkey
^^
Ben: Yes  im Turkish:)
Nice to hear it but is it not America?
Koreli: No Turkey is
Think 6.25 war
Korean civil war the country who sent most army was Turkey
lol brother country !!! Turkey!! i soon gatta go military in 2 or 3 years
Ben: 6.25 war mean Korean war?
Koreli: yeah !!!!!!
Ben: By the way thank you for your thinks i guess Koreans more grateful to Americans
Koreli: Lol Turkey is our bro country
America is our protection country i think it is time for Korea to move onestep forward and be as Korea not the Korea who get protect by others lol
...

Bakınız bu Koreli arkadaş her şeyin farkında benden yıldızlı bir beş aldı:) Aslında Amerika'da yaşaması ve bence çok sevdikleri Amerika'nın kendilerine nasıl davrandıklarını görmesi bunda etkili olabilir.
( Türkiye'nin kıymetini bilin o'lum :P )

Bazı yanlışları görsem de dürüst(!) bir insan olduğum için düzeltmedim olduğu gibi yazdım yani kesinlikle tembellikle bir alakası yok:) Yazım ve noktalama hataları için de ayrıca özür diliyorum normalde kendim yazarken dikkat ederim ama bu seferlik böyle olsun ;)





6 yorum:

  1. Korelilerle nerden konuştun? Yardimci olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Adlarını hatirliyor musun yada hangi sıklıkla gitiyorlar biliyor musun ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hala arkadaşlarım ve sık sık giriyorlar ama etik gereği isimlerini veremem :P

      Sil
  3. Lütfen bi kacinin adini soyle tek bi tane olsa bile yeter

    YanıtlaSil
  4. Lütfen bi kacinin adini soyle tek bi tane olsa bile yeter

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...