Sayfalar

12 Aralık 2012 Çarşamba

Yukarılar nasıl?


Soruyorum, çünkü hep yerin dibindeyim.Bir insan bu kadar mı rezil olabilir? Öyle yüz kızartıcı rezillikler değil evet ama her anım rezil olmakla geçebiliyor.Bir rezillik bitmeden arkamı dönüyorum başka bir rezillik.Hadi takmayan biri olsam neyse öyle de belli ediyorum ki.Hele bir öğretmenim var adamın yanında rezil olma potansiyelim 2 kat artıyor.Hayır uzun boylu, karizmatik falan olduğundan elim ayağım titriyor gibi bir şey yok!Gerçekten yok:) Artık görür görmez kaçıyorum çünkü biliyorum ne olacağını.Zaten arkadaşım da bundan sonra bensiz gezme ben olmayınca iyice rezil oluyorsun diyor.Evet belki dalga geçiyor ama mantıklı :) Bir müfettişin arkasından nanik hareketi yaparken arkadan diğer müfettişin görmesi mi dersiniz, öğretmenlerin arkasından konuşurken duymaları mı dersiniz, 11. sınıfa giderken burada kimse yok diyerek çocuk gibi sekerken öğretmenlerin-meşhur hocamız da dahil- oturduğu yere dalmam ve ani frenimle birlikte donup kalmam arkadaşımın hayır ya bu kadar da olamaz nidalarımla beni götürmeye çalışması mı dersiniz, arkadaşımdan kaçarken okulun en sert hocasına çarpmam mı dersiniz, o gün hiç rezil olmadığımı anlayarak hocaya gidip ''hocam ben bu gün rezil oldum mu size'' diye sorup hayır cevabını aldıktan sonra ki sevincimin ama bu soruyu sorarak rezil olmuş oldun demesiyle yarıda kalması mı dersiniz, arkamdan dürten kişinin beni sinir etmeye çalışan arkadaşım olduğunu düşünerek çıkışmaya kalkarken hoca olduğunu fark etmem mi dersiniz, okulun koridorunda tüm ihtişamımla(!) yürürken hocanın boynuma ip geçirip beni boğmaya kakması mı dersiniz... ooo bir sürü yaz yaz bitmiyor ama hep okulda rezil olmadım tabii sadece okulda rezil olma potansiyelim artıyor mesela yolda yine tüm ihtişamımla yürürken bu sefer ciddi böyle dik başlılığımla yürürken o arının gelmesi(lanet olsun) ve aniden gülünç bir şekilde oradan oraya koşmam ve bunun pazar yeri gibi kalabalık bir yer olması açılın yerin dibine gireceğim nidalarıyla ağlamaklı bir şekilde dershaneye girmeme neden olduğu da vardır tabii... Niye yazdım bunları çünkü bu gün de yine aynı hocaya rezil oldum :( Sıkıldım artık bu durumdan gidip hocaya ''yeter ama bir süre görüşmeyelim ben hep sana rezil olmak zorunda mıyım'' gibi bir çıkışta bulunabilirim aslında son sınıfım nasıl olsa bundan biraz-cık daha yumuşak bir şekilde çıkışabilirim.Evet.İşte ben buyum iki sorumdan birisi ben gene rezil oldum değil mi? şeklinde olur ve genelde evet cevabını alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...