Sayfalar

20 Ocak 2013 Pazar

Öğretmenlere bir haller oluyo...

...çünkü sözlü notlarım 95-100 gibi en düşüğü 80.Böyle bir şey mümkün mü? Nasıl olur değil mi? Benim bildiğim sözlü notu 60-70'tir. Ya 100 diye not mu olur :D Hatta e-okulun şu haliyle taktir alıyorum :) Ama bir kaç öğretmen yazılı notlarını girince düşecek.Tamam bu kadar yeter sistem durdurulsun, dağıtın karneleri :D Girselerdi bugüne kadar canım diyeceğim ama kendime de -sen yazılıya girdin mi ki adam e okula girsin notunu- diyerek haddimi bildiriyorum.Değil mi ne haddime konuşmak bu notların üstüne :) Mezun olanlar yaşadı mı bu duyguyu bilmem ama sınav heyecanını çıkarırsak ki bende zaten yok 12. sınıf olmak çok güzel bir şey.Toleranslar, yüksek notlar, ders işlememeler... Okul puanları önemli olduğu içindir yapılıyor sanırım bunlar inşallah bizden sonra gelenler de yaşar bu güzel duyguyu :) Sanki biz öğretmelerin eğitim sistemine karşı verdiği tepkinin nimetlerini yiyormuşuz gibi ''Sen misin her okuldaki yazılıları bir tutup sadece okul puanını alan al kızım Hatice sana 100'' hehe neyse durum benim aleyhime ama ben halimden memnunum :)
Tamam taktir istemiyorum bitsin artık şu okul ya sıkıldım :(
Bir de şu anki durumumu anlatan bir şey geldi aklıma; (aklıma gelmedi yani hatırladım)

Study..study..stud..stu..stu..st..s..sl..slee..sleep 

Herkese good night, guten night ve iyi geceler  o zaman^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...