Sayfalar

17 Şubat 2013 Pazar

Mim: Hangi şekilde kitap okursunuz?




Şu sıralar tembelliğim üzerimde bir yazı yazmayı da düşünmezdim ama mimlenmişim aslında bu mim baya sarkardı ama soru tek.Başlıkta da gördüğünüz gibi kitap okuma şeklimizi soruyorlar sadece.O yüzden hemen yazayım dedim :) Vee beni mimleyen 어서 오세요 ! ^^ blogerına teşekkür ediyorum :)

O zaman direkt cevap vereyim soruya ;
Ben kitap okuyor muyum ki şeklini bileyim ? :) Hehe yok yok tam olarak öyle değil aslında bundan öncesine yani geçen yıla kadar okumazdım, sevmezdim demeyelim ama okumazdım bu yıl sevdim, okumak da istedim ama maalesef son sınıfım ben ve kitap, dizi gibi şeylerle zaman harcamamalıyım.Tamam ders de çalışmıyorum ama o tür şeylerle ilgilenirsem azıcık ders çalışma zamanlarımda da aklım onlarda kalır :)

Tamam bu sefer ciddi cevaplayayım :) Hangi şekil mi ? Ummm... Canım ne istiyorsa şekilden şekile girerim :) Amuda bile kalkarım ama canım hiç istemedi sanırım onu :) Ama genel olarak okul sırasında oturarak okurum zaten okul sırasında pek de seçeneğim yok :) Serviste okurum bazen midem bulanmaz ise... Ama bir kitaba baya takmıştım serviste okudum servisten eve gelene kadar da okudum.Sonra çantamı attım koltuğun üstüne geçtim montumu dahi çıkarmadan gözyaşları içinde bitirdim kitabı.Çoğunun aksine yatarak okumasını sevmem, ya da sevmemek demeyelim de bünyem alıştığı için yatağı görür görmez uyku moduna geçiyor :) Evde okusam bile otururum yani rahat bir yerde okuyamam çünkü.

Bakın basit bir soruyu bile ne kadar uzattım :) Anlamıyorum ki küçükken konuşturmadılar mı beni acaba? :) Normalde de çok konuşmam oysa... Demek ki neymiş benim elime klavye vermeyecekmişiniz :P
Bakalım onlar hangi şekilde kitap okuyorlarmış :
ipsiz uçurtma
Pofuduk Dünyam

3 yorum:

  1. Aaa bu Sulli'nin mimi, demek ki bir postla iki mim vurcam :D
    Ben de okuyamam arabada dolmuşta falan ne tesadüf :) Bu arada şu heyecanla bitirdiğin kitabı merak ettim doğrusu^^ Bi de son olarak(bak sen gibi ben de susmuyorum doğamızda var bu bizim :P) şu yandaki kitap,Çocukluğum(Gorki'nin galiba) çıtırdır çıtır iyi seçim doprusu :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mim için hemen cevaplamak istiyorum gerçi biraz tembellik var başka bir mim de var onu da hemen yazmam gerek ama bu hafta içinde artık kısmetse ikisini de yayınlayacağım :)
    bence de çocukluğum çok güzel bir kitaptı ya ben 6. sınıfta okumuştum ve çok sevmiştim :) gerçekten iyi seçim ;)
    ha bir de şu hüngür hüngür ağladığın kitap hangisi merak ettim şimdi bak :))

    YanıtlaSil
  3. @ayss hehe seni mimlerken tahmin etmiştim :) Heyecanlı değil de hüzünlü bir kitaptı ''Kimya Hatun'' ama heyecanla okuduğum bir kitap da simyacıydı.Okumuşsundur sanırım ben hep geriden takip ettiğim için :)
    Hehe neyse yalnız olmadığımı bilmek güzel ^^ Herkes konuşuyorsa bir problem yoktur :D
    Evet Gorki'nin ben de beğendim ama bitiremiyorum ki sınav yüzünden yarım bırakmayı da sevmem oysa..İlk zamanlar bitireyim şunu diyordum da şimdi arada aklıma geliyor sadece :) Onun bir de devam niteliğinde sanırım -Benim Üniversitelerim-i var yıllardır kitaplıkta durur daha okumak kısmet olmadı :) Onu okudun mu?
    @pofuduk Yazarsın ya kısacık zaten benim uzattığıma bakma :D Çocukluğum güzel evet de 6 mı? Tamam geriden takip ederim de ben de çok çağın gerisindeyim yaa :) Okuduğum her kitap başkaları tarafından yıllar önce okunmuş oluyor moralimi bozdunuz :D Şaka bir yana madem ikiniz de beğenmişsiniz ben de bitireyim artık :)
    Hüngür hüngür değildi ama ben göz pınarlarımın olmadığını düşünüyordum anlamıştım orada varmış :D Kimya Hatundu...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...