Sayfalar

22 Haziran 2013 Cumartesi

Bloglovin in in :)


Şu sıralar herkes Bloglovin takibi koyduğu için ben de koydum sürü psikolojisi işte :) Niye yaptığımızı da anlamadım ama Bloglovin'i hiç sevmedim :( Zaten değişiklik bana ters hala Facebook'un ilk halini özlüyorum:)
Neyse umarım bi değişiklik olmaz 1 Temmuzu bekliyorum, gene son anda yapmışım değişikliğimi :)

Bloglovin'de takip için ; Tıklayınız :)

Bu arada bu günkü Fen Sınavı'na geç kaldım.Buraya kadar normal tabii ama bundan önceki sınavlarda geç kalanlara tepkim aynen ''Ya insan bu sınava da geç kalır mı? Ne sorumsuzlar var'' gibi oluyordu :)
Hayır her yere geç kalan ben bile sizden önce geliyorsam, oturun ağlayın halinize gibi ya da :) Evet, bu gün de ben geç kaldım.Evet, şom ağızlıyım ve evet, kınadığım her şey başıma geliyor :))

Ah kafiyeli olsun diye koyduğum o saçma başlığa hitaben : Bloglovin OUT

+NOT : Bu tür İnternet isimleri, kullanıcı isimleri bulmada en kötü kendim olduğumu düşünürdüm ama bu tacı gururla sana devrediyorum Bloglovin'cim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...