Sayfalar

3 Haziran 2013 Pazartesi

Korelilerle Sohbetler... :) #2


Bunun İLK yazısını orijinal yani İngilizce yazmıştım bazılarını da kendimce çevirmiştim ama şimdi Türkçe yazasım geldi :) Artık içimden hangi dilde yazmak gelirse :p

Ben: Uzun süredir görünmüyordun ? 
YCK: Çünkü sınavım vardı
Ben: Benim de çok sınavım vardı.Özellikle matematik
YCK: Oh! Çok kötü (Üzülme sembolü koymuştum herhalde o yüzden dedi :)) 
Ben: Sen çalışkansın değil mi.Bence öyle.Fakat Kore eğitimi çok zormuş
YCK: Evet, doğru.Ülkemizin eğitimi çok sıkı ve zor
Ben: Bütün Korelilere iyi şanslar
YCK: Oh ^^ Teşekkürler
Ben: Örneğin pazartesi matematik yazılın var ve sen hiç bir şey bilmiyorsun.Birinci ve ikinci yazılıların berbat, ne yaparsın?
YCK: Hiç bir şey yapmam ve diğer sınav için hazırlanırım
Ben: fakat bu son matematik yazılısı :)
YCK: Cidden mi? Neden? (Son işte kızım napim :))
Ben: Üç kere olur.Birinci ve ikinci bitti bu üçüncüsü
YCK: Cidden mi? Oh! Matematik yazılısına hazırlandın mı? (hazırlanmadık dedik ya)
Ben: Henüz değil.Hazırlanacağım
YCK: Neşelen!
Ben: Sizin eğitim sisteminizde A, B, C mi var; 90, 100 mü?
YCK: 90, 100...
Ben: Burada da ... Birinci matematik notum 30 ikincisi 36 idi.Kötü mü? (bi de soruyorum)
YCK: Arkadaşlarının notları nasıl?
Ben: Benden daha iyi...
YCK: ve sizin sınıfınızın ortalaması düşük mü yüksek mi?
Ben: Yüksek :( 60-70 civarında...
YCK: oh......
Ben: Neyse unut beni :) Senin normal notun kaç? Benim için 70...
YCK: Benim için, benim okulumun normal notu 90 ya da 95
Ben: Gerçekten mi? Wow.Fakat eğitiminizin zor olduğunu söylemiştin, nasıl bu notları alabiliyorsunuz? 
YCK: I don't know kk (gülersin tabi)
Ben: Seni kıskandım :) Eğer Türkiye'ye gelirsen senin notların 100 100 100 olur (herhalde o anın şokuyla söyledim.Kendime kızdım şu an bu ne yalakalık :))
YCK: Teşekkür.Fakat orada olacağım ve senin matematik sınavına yardım edeceğim.
Ben: Haha teşekkürler
YCK: I'm serious
Ben: OK. U have 2 days 2 come here XD
YCK: kkkkkkkkkk Are you serious ? (noldu canım yemedi mi?)

Amaan gerisi öyle gidiyor işte benimki de işmiş.Konuşacağına git ders çalış :) Bu arada berbat notlarımı buraya da yazdım ama 10. sınıf canım o :)) Ama şimdi notumu bile bilmiyorum, sınıfta kalsam haberim olmayacak :) I'm lazy but my teacher lazier than me :o

Bu arada bu diyaloğu eğitimle ilgili olduğu için paylaştım.Bence bu konu merak ediliyor en azından ben ediyorum :)) Genellemeyelim ama ort. notları 90-95 olduğuna göre boşa kürek sallamıyolar demek ki :)

Neyse ben gideyim de ders çalışayım diyeceğim ama en iyisi gideyim de yatayım çünkü saat şu an 00.35.Ya da biraz daha vakit öldüreyim en canisinden :) Sonuçta 13 gün sonra olan LYS'ye girecek olan ben değilim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...