Sayfalar

7 Haziran 2013 Cuma

Sınavda değil yolda yorulacağım :) [LYS]



Evet çünkü tam beş sınava da kayıt yaptırdım.Çok zekiyim değil mi? :) Biri olmazsa biri olur mantığıyla :p
Aslında bu sene tercih yapmayı düşünmüyorum çünkü çalışmadım :( Zaten babam da dedi sen okuluna git seneye tekrar hazırlanırsın.Okul+ ders birlikte yürümüyor bende, çok yoruluyorum çünkü.Neyse ne diyorduk beş sınava da kaydoldum.Niye mi?
3 yıl boyunca sayısalcıydım, hadi son sene bıraktım ama Fen sınavına girmezsem ayıp olurdu.
Şu an TM'ciyim. O yüzden LYS 3 ve LYS 1'e gireceğim zaten.
Tarih'i seviyorum ve de yazılılardan yüksek alıyordum diye Sosyal sınavına da yazıldım ama şöyle bir Felsefe, Coğrafya ve Tarih sorularına bakayım dedim full bilgi.Sonra çaktım benim gördüğüm YGS Tarih'iydi değil mii ? :))
Son olarak Dil var.Benim İngilizce'm çok kötü değil yani iyi diyebiliriz :) Ama iyi olan gramerim değil konuşmam.O yüzden bu sınava kaydolarak cüretkarlık yaptığımı kabul ediyor ama ağzımın payını sınav esnasında alacağım için çok da tepki göstermemenizi rica ediyorum :))
Ama artı yünleri de var insanda sınav stresi falan kalmaz, zaten yoktu da kırıntısı bile kalmaz :) Hatta sınava girmek rutin bi iş haline gelir benim için ^^
Bir diğer artı yönü de bu kadar resmi bir sınavda ölümüne sallayabilme özgürlüğü ^^ Özellikle Sosyal sınavında bol bol sallayacağım :) İşte tek yazılmasaydım dediğim nokta benim yapamadığım soru başına insanların yaptıkları sorular değerlenecek :/ Ne yapayım, bencilim ben :)

Neyse bana şans dileyin :) Çünkü bu sene tercih yapmayacağım desem de şehrimdeki üniversiteye İng. Öğrt. açılmış belki de giderim :)

12 yorum:

  1. Sınavın ne zaman bilmiyorum ama umarım güzel geçer, istediğin yeri kazanırsın böylece o stresi de seneye yaşamak zorunda kalmazsın canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bir hafta falan kaldı, çalışmadığım için ümitli değilim istediğim yer için :( Ama yine de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Şu an acaba ben de öyle yapsam demedim değil ama ben değil bir sene bir dakika daha dayanamam sanırım :D Ama ben de 6'sına birden girmek istiyorum. Yaptıklarımı yaparım gerisini boş bırakırım. :D Maksat muhabbet yani :D
    İngilizce öğretmenliği iyi iş aslında. Hem kolay atanırsın hem de bir taşla iki kuş :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Mine :)
    @Paul Muad-Dib Sen de mi gireceksin LYS'ye ? Şaşırdım hiç bahsetmiyosun (ya da ben görmedim)
    Aslında ben de dayanamazdım ama ben hiç sınav hali içine girmemiştim çalışmamıştım yani :)Aslında ilk yılım olur diyebiliriz :p
    Hehe yaptıklarımızı yaparız hiç olmadı atarız :p Ama 5 sınav yok mu ya ? Ben hepsine kaydoldum 5 tane XD
    Aslında öğretmen olmak istemiyorum ama bi sene boşta durmayım hem kendi şehrimde yeni açıldı puanları düşüktür bir de İngilizce'mi geliştiririm dedim :)) Bitirme ve atanma gibi bir derdim olmayacak yani :) Çok uzun yazdım ama ikinci kuşu çözemedim ben :D

    YanıtlaSil
  5. Umarım bir yıl daha uzamaz ya. Çekilir dert değil çünkü. Aklıma geldikçe dua edeceğim sana, inşallah hakkında hayırlı olan bir yeri kazanırsın. Bol şans :))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim inşallah sen de istediğim yeri kazanırsın :)

    YanıtlaSil
  7. Başarılaaar Allah yardımcın olsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. İyi yapmışsın valla :)) ben de Tmci olduğum halde sözelden de girmiştim sonra puan iyi gelince sözelden vermiştim tercihi :)) Ve bu kadar ümitsiz olma düşünce gücüyle bile geçebilirsin sınavı inan ;)

    YanıtlaSil
  9. Aslında işin garibi ben bu yıl gitmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. o zaman sorun yok :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...