Sayfalar

10 Temmuz 2013 Çarşamba

100 Koyun meselesi :/

Hepiniz bilirsiniz 100 Koyun olayını. Uyuyamayanların uyuyabilmek için 100 koyun sayması, ama 100'e ulaşamadan uyuması :) Bilimsel olarak açıklaması ne bakmadım ya da bilimsel olarak böyle bir şey var mı bilmiyorum. Zaten buraya olaya mantıklı bir açıklama yapmaya da gelmedim aksine yeterince mantıksız bir yazı olacak :p

Ben bu koyun saymayı zaten birkaç kere yaptım. Bir defasında etkili olmamıştı 100'ü gördüm çünkü. Ama çoğu sefer kaçta kaldığımı unuttuğum için tekrar başlıyorum, yine yine unutunca sinirlenip bırakıyorum :) Yani bütün ev uykuda ben bi de koyunlara sinirlendiğim için uyuyamıyorum :) Mesela nerede kaldığımı unutmadığım zamanlarda da koyunlarla uğraşıyorum :) Düz yolda sayacağıma bir çitin üstünden atlatıyorum, sonra biri takılıp düşüyo öteki de onun üstüne düşüyo :) İstemli yapmıyorum ama kendileri öyle yapıyor :)
Sonra sürünün arkadan bir uyanık sessizce kaçarken yakalıyorum, al bütün konsantre bitti, kaçta kalmıştım ben?
İşte ablam ve kardeşimle tolu olarak uykumuzun gelmediği bir gün bunu konuşuyorduk benden vahimleri de varmış. Ablam dedi ki bizimkilerin düğünü var O.o Ben onları nişanladım, evlencekler yakında. İsim bile koymuş koyunlara :)

Ablamın durum daha vahim yani, koyunlardan bir dünya yaratmış kendine :)
Ben de merak ettim acaba herkes bu koyunları nasıl sayıyor ? Bizim yaptıklarımız normal mi? Yoksa deli olduğumuzu mu düşünüyorsunuz? :)


10 yorum:

  1. Yalan! :D Ben bir kere deneyeyim dedim 2000'lere vardım. Baktım böyle olmayacak bıraktım. Koyun sayma işi çok gereksiz bence :D Cidden insanı sinir de ediyor. İlk ve son oldu daha da saymam :D

    YanıtlaSil
  2. 2000 mi ? O.o Tamam uykun yok da nasıl saydın o kadar sayıyı :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç koyun sayma girişiminde bulunmadım ben. üşenirim çünkü =)

    YanıtlaSil
  4. haha be de üşenirim de insan uyuyamayınca el mahkum her yöntemi deniyo =)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba .Bıraktıgın yorumu yanıtlayamıyorum izin yok diyor .Ayarlarınla mı yoksa benim aylarlarımla mı ilgili bilemedim kiii

    YanıtlaSil
  6. Benim ayarlarımdadır baktım ama ben de bulamadım. Google+ ile çok ilgili değilim ama düzeltmeye çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Canım Tasarım-Google+-Google+ da bu yorumları kullan gibi bir secenek ve yanında kutucuk var.Kutucuktaki tiki kaldırırsan herkes yorum yapabilyor.G+ ya kaydı olmayan kişilerde dahil.Bunun yazınısınıda artık yarın yazacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Canım Tasarım-Google+-Google+ da bu yorumları kullan gibi bir secenek ve yanında kutucuk var.Kutucuktaki tiki kaldırırsan herkes yorum yapabilyor.G+ ya kaydı olmayan kişilerde dahil.Bunun yazınısınıda artık yarın yazacağım :)

    YanıtlaSil
  9. mimledim seni,cevaplarsan sevinirim =)

    YanıtlaSil
  10. cevaplamaz mıyım, hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...