Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Geç Kalan ''Bir Aşk Hikayesi'' Yorumum :)

Biliyorsunuz ki Bir Aşk Hikayesi Kore dizisi olan Im Sorry I Love You'dan uyarlama. Ama bu yazı eleştirmek ya da çok beğendiğimi dile getirmek için yazılmış bir şey değil.
Ablam bu diziyi sürekli takip ediyor. Fanı oldu diyebilirim :) Ben de dün onunla beraber izlemiştim. İlk bölümlerini de izledim zaten.
İlk başlarda fragmanları gördüğümde ''Olmaz bu'' demiştim. Sonra izledim tabi değerlendirme yapmak için. İlk bölümleri neredeyse bire bir aynıydı hatta bizim toplumumuza değişik gelen yerleri bile değiştirmemişler. İlk altı bölümden sonra konuyu uzattılar. E olması gereken de buydu. Bizim ülkemiz sınırları içerisinde 16 bölümlük dizi mi olur ? :) İnsanlar tutulmadı da yayından kaldırıldı sanırlar :) İşte konu dışına çıkınca sevmedim ben izlemeyi bıraktım zaten ondan sonra. Sanırım olayların kemik halini değiştirmeyecekler ama bir süre uzatacaklar.
Dün 17. bölümü yayındaydı. Sonlarına doğru Misa'da hep olsun diye beklediğimiz sahne gerçekleşti :) Gönül (Korkut'un annesi) aslında çocuğunu bırakmadığını, ona oyun oynandığını falan söyledi. Yani Korkut gerçekleri öğrendi. Büyük ihtimalle çocuğun benim demeyecek ama öğrenmesi bile yeter :) Ben zaten sadece bunu söylemek için yazdım bu yazıyı kkk
Bundan sonra da izlemem sanırım çünkü Aslı'nın gelişi, Tolga'nın babasının(aslında Korkut'un) gelişi soğuttu beni. Hatta Zuhal Olcay çocuğunu bulduğunu düşünerek başka birini kızı sanıyormuş ablamın dediğine göre. İşler iyice sarpa sarıyor yani.
Ablam Misa'yı izlememekte ısrarlı bunu ayrı bir dizi olarak düşünmemi söylüyor ama ben orijinalini izlediğim için düşünemiyorum işte :) Ama ben de ısrarlıyım ona Misa'yı izleteceğim.
Yine de ben dizinin sonunu merak ediyorum, orijinaliteyi koruyup Korkut'u öldürecekler mi, yoksa (gözlemlediğim kadarıyla) seyircinin istediği gibi sonu değiştirecekler mi? O zamana  kadar yayından kalkmazsa son bölümünü izlerim :)

NOT: Ama bence bu ve bunun gibi uyarlamalar Kore dizi/filmlerinin ne kadar çok tutulduğunu gösterir ve bizim bu bağlılıktan dolayı deli muamelesi görmemizi bir nebze olsun engeller :) Ve orijinallerini izlediklerinde Kore dizi sektörünün bizimkinden daha üstün olduklarını anlarlar. Bu da yayılma politikamız için iyi bir şey bence :)

8 yorum:

  1. Bir Aşk Hikayesi güzel bence :)

    Güneşi beklerkeni seyretmemiş miydin?O da BOF'un Türk versiyonu.Ama Kerem Jun Pyo'nun yerini tutmamış.

    YanıtlaSil
  2. Güneşi Beklerken'i hiç seyretmediğim ama anladığım kadarıyla Bir Aşk Hikayesi ona göre daha güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Kore dizilerini izledikten sonra türk versiyonunu izlemek pek çekici gelmiyor. :(

    türk dizi aleminden koptum sayılır zaten :) kore dizilerini takip etmekten..

    YanıtlaSil
  4. Ben kopmadım ikisini de birlikte idare ediyorum :P :D

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde face sayfamda "Bir gün herkes Kore dizisi izleyecek diye korkuyorum valla" demiştim. İş yavaş yavaş ona dönüyor. Şimdi Türk versiyonu Kore dizileri, ilerde sadece kore dizisi... mi acaba? :D

    YanıtlaSil
  6. Valla bana kendimizi duyurma açısından herkesin izlemesi güzel gibi geliyordu ama sen öyle deyince bi ürperdim :D

    YanıtlaSil
  7. Not kısmına katılıyorum hahah :D bence biz uyarlama işini de en az kendi dizilerimiz kadar elimize yüzümüze bulaştırıyoruz. dizi ve film alanında en az bir yirmi sene daha gelişmemiz lazım ki diğerleriyle aynı seviyeye gelelim. cidden çok saçmalıyoruz.. dizileri tadında bıraksalar ne güzel olacak, konuyu uzatacağız diye rezil ediyorlar hep. ah evet orijinal olana bağlı kalıp 16 bölüm yapsalar herkes dizi tutmadı sanacak :D şuan izlediğim yerli diziler beni böyle sev ve merhamet gerçi onlar da sezon finali oldular. netten kore dizilerine sarılmaya devam :)

    YanıtlaSil
  8. Evet çok haklısın ama yaz geldi ya bütün diziler benim emrime amade ya izlemiyorum :) Yazılı öncesi bölümlerce gizli gizli izlerdim şimdi ara verdim :) Ben de tekrar başlayacağım dediğin gibi TV'de de bir şey yok zaten..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...