Sayfalar

28 Ocak 2014 Salı

KMPlayer -Korean Multimedya Player-

Size bilgisayarımdaki bir programdan bahsedeceğim ama açılımı tam olarak böyle olmayabilir :) Belki çok kişi biliyordur ama ben gördüğümde şaşırdığım için buraya da yazma gereği duydum. KMPlayer aslında bir medya oynatıcı. Google'dan şöyle bir baktım insanlar genel olarak ''Korean'' kısmıyla değil ''Medya Player'' kısmıyla ilgileniyor :) Çünkü program neredeyse tüm medya dosyalarını sorunsuzca oynatabiliyormuş. Ama bizi ilgilendiren kısmı tabi ki de Kore'den olması :) Aslında programla fazla uğraşmadım çünkü geçen sene bilgisayarıma yüklenmişti tam sınav vaktinde yani. Benim sınav vaktim hiç bitmediği için yine fazla ilgilenemedim ama genel olarak bahsedeyim;

Viki'yi biliyorsunuzdur. Çok meşhur bir TV kanalı. Kore başta olmak üzere bir çok ülkenin programlarını yayınlıyor. Viki'ye direkt bağlanıyor ve oradaki dizi/film/müzikleri direkt izliyoruz. Bir de ''News'' kısmında yabancı ünlülerle ilgili haberler var o kısmı beni ilgilendiriyor onun için söyliyim dedim :))

Kore'nin düğüşçüleriyle ilgilenenler varsa ''KMP Fighters'' diye bir kısım da var :)

''Everyon TV'' diye bir kısım var. Sanırım orada da Kore kanallarını canlı izliyorsunuz.

''K-POP Hot100'' kısmı da benim favorim. 100 tane mi bilmem ama bir sürü şarkının video klibi var :)

Neyse ilgilenenler indirsin artık daha yazmayayım :) Hem çoğu dosya türünü oynatabilmesi hem de Koreyle ilgili dizilere müziklere kısa yoldan ulaşılabilmesi açısından indirilesi bir program :) Ama ben de fazla incelemediğim dediğim gibi beğenmeyen olursa beni anmasın lütfen :P

Bu arada çok bilindik bir programsa da cahilliğimi yüzüme vurmayın :p

İndirmek için Tıklayabilirsiniz :)


10 yorum:

  1. ben bilmiyordum kuzuuuu asıl cahil benim sen değil :)))

    YanıtlaSil
  2. Benimde daha önce duyduğum bir program değildi bir de ben bilişim öğrencisiyim demek ki çok bilinen bir şey değil relax :D

    YanıtlaSil
  3. @Hayattan Payetler;
    yok estağfurullah:)
    @Pozitif Manyak;
    haha evet bende rezil olur muyum acaba düşüncesi çoktur hatta yazmayacaktım bile biliniyordur diye :)
    Rahatladım gerçekten :D

    YanıtlaSil
  4. oleeey sağol faydalı bilgi oldu ya.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ben yıllardır km player kullanıyorum, diğer oynatıcılarda altyazı çalıştırma sorunu olduğundan
    km player çok kullanışlı geliyor, alt yazıyı büyültüp küçültebilme gibi özellikleri bile var diye :)
    Ama korean olduğunu bilmiyordum bak :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de altyazı olayını bilmiyordum :D
    Daha da iyiymiş o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Miriba :D
    Yükledin mi programı?:)

    YanıtlaSil
  8. hıhım ivit ya kullanıyom sayende :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...