Sayfalar

26 Mart 2014 Çarşamba

Ayten ft. Aysel :)

Gün geçmiyor ki başlıklardaki saçmalamam artmasın :)) Hep daha saçması, hep daha saçması :D

Bir TM'ci olarak blogumda şiir olmazsa olmaz demi?
Bu yüzdeen bu duygusallığın doruklarında, insanda bana neden böyle şiirler yazılmıyor ki dedirten isim itibariyle benzer olduğunu da düşündüğüm iki güzide şiiri bir postta buluşturayım dedim:)
Okumayan biri kaldıysa okumuş olur ki bence olası bir durum ben bile bir sürü meşhur şiiri okumamışımdır ve bunları da ilk okuduğum zaman yıllaar önce değil. Zaten bilenler de tekrar okumuş olur:)

AYSEL GİT BAŞIMDAN
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Uykularımı uyusan nasıl korkarsın
Hiç bir dakikamı yaşayamazsın
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Benim için kirletme aydınlığını
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

Islığımı denesen hemen düşürürsün
Gözlerim hızlandırır tenhalığını
Yanlış şehirlere götürür trenlerim
Ya ölmek ustalığını kazanırsın
Ya korku biriktirmek yetisini
Acılarım iyice bol gelir sana
Sevincim bir türlü tutmaz sevincini
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ümitsizliğimi olsun anlasana
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

Sevindiğim anda sen üzülürsün
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki
İçinden bir gemi kalkıp gitmemiş
Uzak yalnızlık limanlarına
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş
Sakın başka bir şey getirme aklına
Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan seni seviyorum
ATTİLA İLHAN

Bu şiiri ilk defa lisemizdeki şiir yarışmasında dinlemiştim. Bizim sınıftan biri bu şiirle katılmıştı çok da güzel okumuştu:) Ama başlarken biraz sorun yaşıyordu kk

MİLYON KERE AYTEN
Ben bir Ayten'dir tutturmuşum
Oh ne iyi
Aytenli içkiler içip
Sarhoş oluyorum ne güzel
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin
Biraz Ayten sürüyorum güzelleşiyor
Şarkılar söylüyorum şiirler yazıyorum
Ayten üstüne
Saatim her zaman Ayten'e beş var
Ya da Ayten'i beş geçiyor
Ne yana baksam gördüğüm o
Gözümü yumsam aklımdan Ayten geçiyor
Bana sorarsanız mevsimlerden Ayten'deyiz
Günlerden Aytenertesidir
Odur gün gün beni yaşatan
Onun kokusu sarmıştır sokakları
Onun gözleridir şafakta gördüğüm
Akşam kızıllığında onun dudakları
Başka kadını övmeyin yanımda gücenirim
Ayten'i övecekseniz ne ala oturabilirsiniz
Bir kadeh de sizinle içeriz Aytenli iki laf ederiz
Onu siz de seversiniz benim gibi
Ama yağma yok
Ayten'i size bırakmam
Alın tek kat elbisemi size vereyim
Cebimde bir on liram var
Onu da alın gerekirse
Ben Ayten'i düşünürüm üşümem
Üç kere adını tekrarlarım karnım doyar
Parasızlık da bir şey mi
Ölüm bile kötü değil
Aytensizlik kadar
Ona uğramayan gemiler batsın
Ondan geçmeyen trenler devrilsin
Onu sevmeyen yürek taş kesilsin
Kapansın onu görmeyen gözler
Onu övmeyen diller kurusun
İki kere iki dört elde var Ayten
Bundan böyle dünyada
Aşkın adı Ayten olsun
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

Bunu da daha geçen günlerde dershanede okudum ilk defa. 
Peki siz Ayten mi olmak isterdiniz Aysel mi?:) 
Ben Aysel.
Ama ben birisi 'Hatice git başımdan' derse sözün sonunu dinlemeden giderdim ya neyse:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...