Sayfalar

13 Mart 2014 Perşembe

YGS. Resmen.

Evet resmen YGSliyim artık. (GSliyim gibi bi şey oldu bu, sevmedim)
Neyse, sınav yerleri açıklanmış sınav giriş belgem de çıkmış. Evet çıkmaması gibi bir endişem vardı :) Bilmiyorum öyle çok olumsuz düşünen biri de değilim ama bu düşünce aklımdan çıkmadı ''Başvurum kabul olmayacak mı acaba?''
Neyse ki olmuş:) Korkarak girdim valla siteye :)
Bu arada nerede giriyorum biliyor musunuz? Ortaokul.
Benim gibi zeki zaten kısacık olan boyumu daha da kısa söyleyerek kendi istedi bunu. Neyse takmayacağım, gireceğim yerin ne önemi var ben iyi yaptıktan sonra demi :)
Bu sene de pek çalışamadım ama öyle olumsuz düşünmek yok, elimden gelenin en iyisini yapacağım, LYS'ye daha çok çalışacağım ve o istediğim üniversiteyi kazanacağım :) İnşallah.
Siz de bana şans dileyin, duanızı esirgemeyin lütfen, olur mu :)



3 yorum:

  1. Bol sans canim benim kardesimde girecek Allah'im insallah isinizi rast getirir insallah cok guzel gecer sinaviniz :)

    YanıtlaSil
  2. Heyy!!

    Başarılarr!!!! :))

    YanıtlaSil
  3. @Hayattan Payetler;
    Çok teşekkürler zaten böyle sınavlarda işimizin rast gitmesi en önemlisi yoksa 160 soru da neymiş :D
    Kardeşine de bol şans:)
    @3gen;
    Heeyy :)

    Teşekkürler, sana daa ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...