Sayfalar

4 Nisan 2014 Cuma

Sosyal Medya'ya Son Söz - Mim

Öncelikle bana kalbi kadar temiz bu mimi yollayan Paul'a teşekkür ederim :D
Hepiniz biliyorsunuzdur zaten mimin konusunu çünkü her zamanki gibi en son yapanlardanım :) Bu sefer tembellik değil bana da geç ulaştı :D
Aslında daha yapmazdım da malumunuz Twitter açıldı, Youtube da açılsa mimin bir anlamı kalmayacak. Neyse Youtube açılsın da mimin anlamı kalmasa da olur :D 
Ama yine de konuyu söyleyeyim tabi; Sosyal medya kapanacak son olarak ne yazardın?

İlk göz ağrım olan Facebooktan başlayayım:)
Face'i eskisi kadar kullanmıyorum artık o yüzden ''Hadi arkadaşlar dünyanın sonu değil zaten görüşürüz mutlaka, hoşçakalın'' gibi bir şey yazabilirdim :P
Ya da '' Sen kapatamazsın ben kendi hesabımı kendim silerim, hıh. Zaten eski tadın da kalmamıştı. Her yer egzoz dumanı:/ '' gibi bir şey de olabilir:)
Ya daa; Beğendim, yorum yaptım, paylaştım. Bitti.

Sonraki durağım Twitter
''Seninle güzel ama sınırlı anılarımız oldu Twitter'cım. Hep yarım bırakmak zorunda kaldım düşündüklerimi. 140 karakterin dışına çıkarsam balkabağına dönüşecektim çünkü. Her şeyimi seninle paylaştım ne yedim ne içtim. Ama engel oldular, istemediler. Yerin bende hep baki kalacak. Elveda...''
140 karakteri de geçmiş olabilirim ama son twit bu karışmazlar herhalde:)

Blogger.
Blog benim en sevdiğim bu yüzden en çok buna üzülürdüm. Son yazımdan bir özet geçeyim o zaman hemen:)
''Arkadaşlar vedalaşma faslını falan geçiyorum her an kapanabilir blog. Aşağıya hemen e postalarınızı falan yazın. Ben de yazayım belki orayı da kapatırlar telefon numaranızı falan da gönderebilirsiniz. Sms falan atarız :)) Çabuk çabuk.
Sizi seviyorum, aileye selamlar, byeeeeeeeeeee''

Youtube.
Youtube'de çok takılan biri değilim ama her videosunu izlemeye çalıştığım bazı kanallar var. Onları izleyemeyeceğim için üzülürdüm gerçekten.

Google+
''Seni daha aktif kullanmayı düşünüyordum bu yaza ama olmadı, kısmet değilmiş. Neyse hayatında başarılar...''

Başka  bir şey kullanmıyorum herhalde kullanıyorsam da hatırlamıyorum kk

Off ben bu yazıyı hiç beğenmedim ama Youtube açılmadan yayınlayacağım:) 
Hem benim daha düzenli bir şekilde ders çalışabilmem için odamı toplamam gerekiyordu. Onun vaktinde çalıp yazdım bir daha da gelemem o kadar da değil Blogcum:) 

Titania'yı ve Güneş Gülerse'yi mimleyip terki blog ediyorum, tabi sadece bu günlük :))










2 yorum:

  1. Aaa mim olduğunu farketmemişim, en sona geldim kendi adımı görünce bir şaşırdım falan :D
    Çok teşekkür ederim mim için yapacağım en kısa zamanda ^^

    YanıtlaSil
  2. Haha başlıkta yazıyor onu da mı görmedin :D
    Rica ederim meşgulmüşsün okudum az önce:D Ne zaman müsait olursan artık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...