Sayfalar

25 Mayıs 2014 Pazar

What's My Name?

Merhabaa:)
Kendimi uzun süredir blogdan soyutlamış gibi hissediyorum. Yazdığım bir kaç tane yazı da mim yazısı oluyor :)
Aslında yine bir mim yazıyordum çünkü yarım kalan üç tane mim yazısı daha var :D Evet doğru bildiniz okuldayken ödevlerimi de yapmazdım ben.
Random Play mimini yapıyordum meşhur zaten bilirsiniz sıradaki şarkı Rihanna'nın What's My Name şarkısı çıktı ve aklıma çok yakın zamanda olan bir anım geldi. Buradan da Rihanna'nın kulaklarını çınlatalım :D
Aslında çok komik bir şey değil öylesine bir şey belki ama ben yazmak istediysem yazarım :D
Kısa kesip (!) konuya giriyorum;
Şimdi dershanede edebiyat derslerinde hoca yazar-eser soruları soruyor sürekli. Her derste sorar yani özellikle de bana :) Dershane eylülde başlamıştı sekiz ay olmuş hocadan hiç ismimi duymadım. Geçen derslerde fark ettim bunu da. Bana soru soracağı zaman hep eliyle işaret ediyor. Tabi anladım ben hoca benim ismimi bilmiyor :) Bu yüzden soru fasıllarında deftere bakıyormuş gibi yapıp sorulardan kurtulmak istemiştim ama sevgili arkadaşlarım planlarımı suya düşürdüler. Hoca beni işaret ediyor ben bakmayınca dürtüyorlar. Madem sorulardan kurtulamadım en azından hocanın ismimi bilip bilmediğini sorup öğreneyim dedim. Yani anlık bir şeydi hocaya bunu sormak aklıma geldi ve hemen arkasından gittim :) İnsan önce bir düşünüp taşınır taşındığı yerde bi daha düşünür demi. Rezil olur muyum, saçma bir hareket olmaz mı diye.

Ben: Hocam size bir şey sorabilir miyim?
Hoca: Sana bugün neden çok soru sorduğumu mu soracaksın?
Ben: Hayır onu sormayacağım, benim ismimi biliyor musunuz?
Hoca: Biliyorum tabi.
Arkadaşım: Söyleyin o zaman hocam hadi bir de biz size soru soralım.
Hoca: düşünmekte...
Ben: Bilmiyorsanız bir önemi yok :)
Hoca: Sen hatırlat o zaman
Ben: Hatice :)

1 gün sonra:

Hoca: Bu soruyu da Haticeye soralım :)

Evet kendi ellerimle yaptım artık hoca ismimi söyleyip söyleyip soru soracak. Bu arada bu olayın üzerinden çok az süre geçmesine rağmen hoca her konuştuğumuzda ismimi söylüyor. Unutmuyorum bak demeye mi getiriyor acaba? :)

Sizce rezil olmuş muyum? Dürüst olun ama :)



6 yorum:

  1. Yalnız başlığı görünce aklıma Miyavi'nin aynı isimli şarkısı geldi, bütün yazıyı onun melodisiyle okudum resmen :D Kafa sallıyorum okurken :D Rezil olmamışsın da iyi de etmemişsin pek yani. Hocalar bir ismi öğrenmeye görsünler cılkını çıkarıyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyordum o şarkıyı Miyavi'nin de kulaklarını çınlatalım o zaman :D Kafanı sallatabildiysem ne mutlu bana :P
      Haha evet ama dershanenin son haftası zaten herkesin ismini biliyor bi tek benimkini bilmiyormuş işte :) Zaten çok soru soruyordu canı sağolsun :D

      Sil
  2. Hayır kesinlikle çok da güzel yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett aradığım cevap tam da buydu teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ne rezilliği çokta havalı olmuş bence :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha cidden mi?
      O zaman iyi olmuş çünkü :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...