Sayfalar

23 Temmuz 2014 Çarşamba

SURPRISE!


ÖSYM bize sürpriz yaptı ben de size sürpriz yapayım dedim :D
Sonuçlar açıklandııı :D
ÖSYM özel zamanlarda açıklamayı seviyor bunu bir kez daha anlamış olduk :D
Ne kadar çok gülüyorum demi çünkü çok mutluyum :D Hayatta gelmez dediğim bir yer geldi. ÖSYM kontenjanları azalttı diye kazanamayacağımı bile düşünmüştüm amaa artık bir Mersin Üniversitesi PDR öğrencisiyim :)
Mersin hem Maraş'a çok yakın hem de çok güzel bir şehir umarım okulum da güzel olur :) En çok da buraya yakın olmasına sevindim çünkü ben çok evcimenim, ailemi görmeden duramam çıkar çıkar gelirim artık :D

Öğretmenim de Facebook'ta ÖSYM'den yine yanlış bir tercih, kazananlar heyecandan dua etmeyi unutacak kazanamayanlar zaten dualarım kabul olmuyor diye etmeyecek demiş :)
Kazansak da kaybetsek de şükretmeyi, dua etmeyi unutmayalım özellikle bu mübarek günde. Hepimizin Kadir gecesi mübarek olsun :)

27 yorum:

  1. Hayırlı olsun =) Çok güzel bi bölüm Çok sevindim senin adına =)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım istediğin bir yer olmasına çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de PDR öğrencisiyim çok mutluyum bugün :D tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsuuuun! Sana yakışan bir bölüm olduğunu düşünüyorum :D Umarım herkes istediği yere girebilmiştir ve inşallah bir dahaki sene de bizim nesil istediği yerlere girer :D

    YanıtlaSil
  5. Senin adına çok sevindim canım ay bende heyecan yaptım ne dicemi bilemiyorum :DD

    YanıtlaSil
  6. @Zamska;
    Teşekkür ederiim :)
    Aslında Psikoloji istiyordum ama fark etmez ikisi de aynı sayılır :) ben de çok sevindim hehe
    @Sawako;
    Eveet çok istiyordum ama hiç dillendirmedim bile olmaz diye çok teşekkür ederim ^^
    @Spotty;
    Teşekkürler ^^
    @Hanijuni;
    Teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir bölüm mekanda çok güzel çok sevindim senin adına (:

    YanıtlaSil

  8. @Helene;
    Öyle mii? Hemen geliyorum sana o zaman :D Hep mutlu olalıım :D Teşekkürler :)
    @Paul;
    Teşekkürleeer :D Öyle mii? Çok iyi(!) bir hoca olacağım :D
    Haha ne güzel bir dua hayırlısı olsun herkes hakkında sen daha iyilerine gidersin inşallah :)
    @D.S.K.
    @Ben de ilk öğrendiğimde öyleydim 32 diş geziyorum hala :D Çook teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim ya senin adına :)) ailenden ayrılamayanlardan mısın sende ama bak isabet olmuş çok da ayrı düşmemişsin :)
    Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim benim adıma :D :P Ama Mersin halkı için aynı düşünemiyorum :P
      Evet en çok ona seviniyorum işte çok teşekkür ederim senin için daha hayırlıları olur umarım hukuk falan :D Fightying ^^

      Sil
    2. Niye canım mersin halkı zil takıp oynamalı bence en iyibloggerlarımızdan birini gönderiyoruz sonuçta :))
      İnşallah ya hepimiz için en hayırlısı olsun :))

      Sil
    3. Ben mii? *_* Ay çok teşekkür ederim ama beni gerçek hayatta tanısan aynı şeyi düşünür müsün bilemedim :D

      Sil
  10. Hayırlı olsuun, çok sevindim ya istediğin yeri kazanmışsın :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba , Blogunu yeni gördum ve hemen takibe aldım , beni bloguma da beklerimm;
    grilady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsuuun :) sonunda bitti :) Allah sonumuzu hayır etsin, mezun olduktan sonra dilediğimiz gibi güzelce çalışırız inşallah :D

    YanıtlaSil
  13. @Titania;
    Çok teşekkürler ben de çok sevindim :D
    @Gri K.
    Merhaba, hoş geldiniz :)
    @Hilal;
    Teşekkürler :D Sen de kazanmışsın gördüm Deep'te :D Seninki de hayırlı olsun çok sevindim :D
    İnşallah ben zaten öğretmen adayı olarak endişelenmeye başladım bile :D Ay bitmedi ya bir de KPSS'ye başvurdum ben :/

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsun :) kuzenim de bu sene girdi ama bir yer tutmadı bir sene daha deneyecek :) profilin çok tatlı eunji :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D
      Benim de ikinci girişim zaten umarım gelecek sene istediği olur ve tabi ki sana daha çok var ama darısı senin de başına :) ;)
      Eveet tatlı diye yaptım kendisini çok tanımıyorum ama kkk

      Sil
  15. Heeyy!! Tebrik ederim. :)
    Umarım en güzel yılların olur üni yılları. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tebrik ederiim mühendis hanım :D
      Umarım ikimizin de ^^

      Sil
  16. Hayırlı olsun,çok sevindim (:

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. Tamam artık pedere diyebilirsin anlıyorum :) hem belki de olmam kader bu :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...