Sayfalar

31 Ocak 2015 Cumartesi

Şarkıyla Meydan Okuma 1-2-3-4-5-6

Uzaklarda Arama ve Bu Kaçıncı Oldu Hatırlamıyorum bloglarında görüp dikkatimi çeken bir şarkı etkinliği bu :)
Etkinliği ise Zihin Arka Sokakları başlatmış ve onun konuyla ilgili yazısı için Tıklayabilirsiniz :)

Aslında çok fazla müzik kültürüm yoktur genel olarak herkesin bildiği basit şarkıları dinlerim ama bu etkinliğe katılmak istememin amacı başka. Bakalım yaklaşık 25 gün düzenli bir şeyler yapabilecek miyim diye düşündüm. Benim de bazı konularda istikrarlı olabileceğimi en azında kendime kanıtlamak istiyorum :)

Bu arada herkesle aynı bitirebilmek için 6'sını bir yazıyorum :)

1)Sevdiğiniz kişilerin sizin cenazenizde hangi şarkıyı çalmalarını istersiniz?
Random Play miminde de benzer bir soru vardı ve bana Drop the World şarkısı çıkmıştı :)
Onu çalsınlar ve gidişim de marjinal olsun :P


2)Çıktığında radyonun sesini açtığınız şarkı hangisi?
Açıkçası radyo kültürüm de yok ama çıktığında TV'nin sesini açtığım diye çevireyim. Ama ben sevdiğim bütün şarkılar çıkınca sesini full açarım :) İlk aklıma gelen ise eski ama her çıktığında sesini açtığım Give Your Heart A Break  
Bu şarkının klibini çok seviyordum Demi Lovato hayranıyım zaten şarkı da çok güzel olunca favorilerim arasına giriyor şarkı. Ama sadece şarkının sonlarına doğru olan 2 saniyelik bir kısım için dinliyordum desem yalan olmaz :)

3)Dinlemeye tahammül bile edemediğiniz şarkı hangisi?
Çok saçma olacak ama bunu tarif edeceğim :)) Çünkü tahammül edemediğim şarkının dolayısıyla ismini ve kimin söylediğini hatırlamıyorum :D Ama bu soruya başka bir şarkıyla cevap veremezdim çünkü bahsedeceğim şarkıdan gerçekten ama gerçekten nefret ediyorum!

Klibinde adama bir kask gibi bir şey geliyordu onu kafasına takıyordu ve kendini tatil yerinde buluyordu. NR1'da sürekli çalıyordu bildiniz siz :))

4)Kirli zevkiniz olarak nitelendirdiğiniz bir şarkı seçin
Kirli zevkten kasıt ne onu tam olarak anlayamadım ama Miley Cyrus dinleyince oluyor mu? :P
Kirli zevk sorusuna dünyanın en şirin müzik piyasasından bir şarkı koyarak tezatlığın dibine vurmayı düşünüyorum :)

5)Dinlerken size ''bazı insanları pataklama hissi'' veren şarkı hangisi?
Aslında aklıma yine Drop The World geldi ama onu kullandık olmaz. One More Night diyorum. O da klibinde dövüş sahneleri olduğu içindir :))

6)Sizi güçlü hissettiren şarkı hangisi?
Beni güçlü hissettiren, bir şeyler yapabileceğime inandıran yine klibinden mütevellit olsa gerek; Hall of Fame

Ama sözlerine de baktım uyuyor mu diye tam olarak uyuyor :))


Eveet bugüne kadar olanları cevapladım. Umarım devamını getirebilirim diyeceğim ama hiç içime sinmedi. Çünkü insanlar bu etkinliği yeni şarkılar keşfetmek, farklı şarkılarını paylaşmak için yapıyor ama ben çok bilindik şarkılar seçiyorum. Olayın amacından saptım kusura bakmayın ama benim de düzenli bir şeyler yapabileceğimi görmek istiyorum ne yapayım :/

Yine bir bitiriş cümlesi kullanmadan saçma bir şekilde biten yazıdan hoşçakalın :)


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...