Sayfalar

9 Şubat 2015 Pazartesi

Şarkılı Meydan Okuma 15

Size başkası tarafından söylenmiş bir şarkı seçin.

Yani arkadaşlarım falan mutlaka söylemiştir ama kastettiğiniz şey özel olarak hazırlanılmış serenat gibi bir şeyse öyle bir şey olmadı sanırım. Bunu da unutacak değilim ya olsa mutlaka hatırlardım demi?


O zamaan bu yazıyı açık bırakacağım ve bir müzik açmadan kulağıma gelecek ilk şarkıyı paylaşacağım :)
Benden Sorulur
Hiç duymamıştım bu şarkıyı yeni sandım ama yeni değilmiş :) Neyse ben de öğrenmiş oldum. Bu arada Bu Tarz Benim'de çalmıştı kkk

Yarınki soruya gerçek bir cevap vermeyi umarak hoşçakalın :)

6 yorum:

  1. Bana gamzedeyim deva bulmam - barış manço şarkısı söylenmişti :))) ben bu postlarını çok sevdimmmmmmm :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wow şanslısın :D Ay çok teşekkür ederim ^^
      30 tane soru varmış daha yarısı duruyor sen de başla istersen gerçi sen müzik postları yapıyorsun ama senin cevapların da çok bilgilendirici olur :)

      Sil
    2. Tüm soruları bir posttan cevaplayım mim olsun diye düşündüm bende çünkü çok güzel şarkılar keşfedebilir ya da hatırlatabiliriz :)

      Sil
    3. Evet güzel fikir diğer sorulara da bak istersen :)
      http://zihninarkasokaklari.blogspot.com.tr/2015/01/yeni-bir-meydan-okumaya-var-msnz.html

      Sil
    4. Arasindan 10-15 tane secip olusturabilirim. Sagol kusum :***

      Sil
    5. Merakla bekliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...