Sayfalar

5 Şubat 2015 Perşembe

Şarkıyla Meydan Okuma 10 11

Düğününüzde beraber danst etmeyi umut ettiğiniz şarkı hangisi?
İşte 10. maddeyi geciktirmemin sebebi bu şarkıdır. Hatırladığım kadarıyla sadece bir kez işte bu düğünümde dans şarkım olmalı dedim. Sadece bir kez! Ama artık nasıl bir hafızaya sahibim ki o şarkıyı da unuttum :) Düşünmek için kendime süre verdim belki aklıma gelir diye ama gelmedi :(
Ben de başka bir cevap vermek istemiyorum ve sıradaki maddeye geçiyorum :)

En yakın arkadaşınızı hatırlatan şarkı hangisi?
Hangi en yakın arkadaşımı? :D
İtiraf ediyorum görebileceğiniz en hayırsız insanım. Her okulumda bir 'en yakın arkadaş' edinirim. Okul bitince en yakın arkadaşlığımı da bitiririm :) Uzak arkadaşlığımı bitirmediğime dua edin :P
Haha şaka bir yana en yakın arkadaş deyince aklınıza birden fazla isim gelmesi güzel ama en güncel en yakın arkadaşımı düşünüyor ve soruya o şekilde cevap veriyorum;
O tam bir Murat Boz hayranı ve bu filmi birlikte izlemiştik. Ben gıcıklık olsun diye Murat Boz'un oyunculuğuna laf etsem de filmde çok eğlenmiştim :) 
Hem şarkıyı hem şarkıcıyı hem de filmi çok seviyor :) Umarım birlikte Murat Boz konserlerine de gideriz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...