Sayfalar

7 Şubat 2015 Cumartesi

Şarkıyla Meydan Okuma 13

Lise yıllarınızı hatırlatan bir şarkı seçin.

Lise yıllarımı hatırlatan ne kadar çok şarkı var bir bilseniz :)
Bir tane seçmemizi istemişler ama ben yorulana kadar aklıma gelenleri ve bir hikayesi olanları sıralayacağım :D
Love You Like A Love Song
Şimdi çok ünlü kişilerin şarkıları çıkar siz de ister istemez duyarsınız, bilirsiniz. Zorla da olsa dinlersiniz yani. Selena Gomez'in bu şarkısı çıktı. İnternet'te her yerde ismini görüyorum. Ama hiç açıp da dinleyeyim neymiş falan demiyorum. Okulda bir şarkıyı sürekli açıp açıp dinliyorlar. İlk başlarda çok sevdiğim halde sonraları her gün her gün dinlemekten gına geldi. Sonra okul bitti biz mezun olduk ben yazın anladım o şarkının o şarkı olduğunu :D 
İnsan Selena Gomez'i, bu kadar meşhur bir şarkıyı nasıl tanımaz demi? Sözlerinden çakar en azından ama safım işte anlamıyorum :D

Hayatı Tesbih Yapmışım
Iyykk :D
Bizim sınıfta her kesimin bir favori şarkısı vardı ve sürekli onlar açılırdı. Bir kesimin şarkısı da bu idi :(((
Zaten şarkı o dönem her yerde çalıyordu ama bizim sınıf klip için sürekli açıyordu. Memnun olmayan tek kişi de ben olduğum için müdahale edemiyordum. 
Amaa bir gün kalkıp kapatayım dedim akıllı tahtada full ekran klip açık kapatmak üzereyken hoca gelmesin mi tüm sınıf geriye giderek hocam Hatice'nin müzik zevkine bakar mısınız demesinler mi? 
Bence de demesinler ama dediler :D Benim dinlemeye tahammül edemediğim şarkıyı hoca ben açıyorum sandı :(

Yokluğunda
Evet güzel şarkı. Evet Leyla ve Mecnun'u da severim. Ama bir şarkı her saniye ama her saniye dinlenir mi? Adamın kendisi bu şarkıyı bizimkiler kadar dinlememiştir. Çok güzel olmasına rağmen bir şarkısdan nefret etmemi sağlayan arkadaşlarıma selam gönderiyorum :)

Merhametine Dön
Bu da okuldan değil ama okul yolundan :) Servisçimiz de sağ olsun nefret ettiğim şarkılar listesini oldukça kabartmıştı :) Ya bir insan müziklerini hiç mi güncellemez, hiç mi yeni şarkılar dinlemez? Servisçimizin yaptığı resmen Çin işkencesiydi, 3.5 yıl boyunca :) Ve genel olarak Sagopa açardı, özellikle bir tanesini. Ama beynim o şarkıları resetlediği için hatırlayamadım herhangi bir şarkıyı koydum. Ama genel olarak Sagopa'yı duyunca lisem aklıma geliyor :)


Neyse, bu kadar yeter herhalde. Evet bu şarkıları duyar duymaz aklıma ilk lise yıllarım geliyor. Bu arada ben 2013'ten mezun oldum liseden :)


2 yorum:

  1. Hey gidi günler heyyyy:)
    Duman - beni yak kendini yak
    İrem - hayalet sevgilim
    Grup 84 - ölürüm hasretinle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şarkılarmış ama sana işkence etmediler demi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...