Sayfalar

10 Şubat 2015 Salı

Şarkıyla Meydan Okuma 16

Eveet meydan okumanın ilk yarısı bitti. İkinci yarısına başlıyoruz :)

Ebeveynlerinizi hatırlatan bir şarkı seçin.

Annemi de babamı da ayrı ayrı hatırlatan çok şarkı var elbette ama ikisini birlikte hatırlatan şarkı düşünüyorum. Sanırım Maraş'ta geçen bir olayla yazılan bir Maraş türküsü olduğu için Meyrik'i duyduğumda Maraş'la birlikte annem ve babam da aklıma gelir. İkisi de bu türküyü çok sever :)


Bu arada az önce mahallemizden çeteler geçti. Bu soğuğa rağmen :)

12 Şubat Kahamanmaraş'ın Kurtuluş Bayramı! Ya da yerel ağızla Çete Bayramı :) 
Hala bu coşkuyla kutlanan bir kurtuluş hikayesi olan şehirde doğduğum için çok mutluyum, gururluyum. 
12 Şubat'ta bir yazı yazarım muhtemelen ama bu özel günlerde dilim düğümleniyor. Ne yazsam da hissettiklerimi size aktaramadığımı düşünüyorum. Yazısını yazamazsam diye geçen senenin yazısını şuraya bırakayım :)

Söyleyebileceğim tek bir şey var Kahramanmaraşlı olduğum için gerçekten gururluyum. Dünyanın neresine gidersem gideyim ille de Maraş ille de Maraş :)

4 yorum:

  1. çok merak ediyorum ben Maraşı yaa umarım en kısa sürede gezebilirim =)

    YanıtlaSil
  2. bu şarkılı meydan okuma neymiş diye tüm bloğunu arşınladım :DD
    Sonunda muradıma erdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...