Sayfalar

12 Şubat 2015 Perşembe

Şarkıyla Meydan Okuma 17 18

Dünkünü neden yazmadın diye sorarsanız her zamanki gibi haklı bir sebebim var :)
Zaten gündüzleri yazamıyorum tembellikten hep akşama bırakıyorum dün akşam da ablam zorla meydana götürdü :) Dün bahsetmiştim zaten bugün 12 Şubat Kahramanmaraş'ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümü!
Dün akşam da onun kutlamaları yapıldı ve ben çook yorgun olduğum için yazamadım :)
Gerçekten haklı bir gerekçe demi? Kurtuluşa gitmeye miydim? :D

Yine tembelliğim tutmazsa güzide şehrimin Kurtuluş Bayramı hakkında da bir yazı yazacağım. Az Sonra! :)

Neyse, dünün konusu neymiş?
Sizi sakinleştiren bir şarkı seçin.

Winter Child
'Beni sakinleştiren şarkı' deyince aklıma direkt gelen şarkı bu değil. Başka şarkılarda da daha güzel bir huzur bulduğumu biliyorum ama biraz düşününce aklıma bu şarkı geldi. Evet en huzurlusu değil ama bu şarkıda da sakinleşiyorum :) Hem de biraz K-Pop'a kıyak geçtim :)

Bugünün konusu ise;
Kafanızda durduk yere ara sıra çalan bir şarkı seçin.

Ah buna da verecek bir cevabım var elbette ama bir hatırlasam :)
Der demez tam da o hep aniden aklıma gelen şarkıyı hatırladım :))
I Love You Baby

Bir daha gün atlamamak dileğiyle görüşürüz, hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...