Sayfalar

14 Şubat 2015 Cumartesi

Şarkıyla Meydan Okuma 20

Geçen yazı hatırlatan bir şarkı seçin. 

Geçen seneyi hatırlamıyorum ki :)

La la la
Bu şarkının ilk şeklini beğenmemiştim açıkçası. Zaten benim aklımda kalan da dünya kupası için yeniden yorumlanan hali oldu :)

Geçen yaz da bildiğiniz gibi dünya kupası vardı ve ben dünya kupalarının hastasıyım :) Bir geçen senekini bir de Afrika'yı hatırlıyorum zaten. Ama çok farklı bir havası, heyecanı oluyor. Bizim ülkemiz katılamamış olsa bile :)

Gelecek sene de Rusya'da yapılacakmış. Anneme ''Dünya kupası burnumuzun ucuna kadar gelecek de biz gitmeyeceğiz. Kesinlikle gitmeliyiz'' diyorum annem de benimle dalga geçiyor ama ben çok gitmek istiyorum ya :)

Neyse ben konuyu değişik yönlere çektim yine ama başta dediğim gibi geçen sene deyince aklıma direkt bu şarkı gelmedi. Biraz düşününce dünya kupası geldi dolayısıyla da bu şarkı geldi. Ama şarkının çok hayranı değilim. Bir kere artık dünya kupası deyince aklınıza Shakira gelmesin. Kadın resmen dünya kupasının kadrolu şarkıcısı oldu. Ondan başkası da bu konuda bir şeyler yapabilir beyler, OK?
Hem ne demek dünya kupası için özel yazılmamış normal bir albümden çıkan, başka bir şekilde klibi çekilen şarkıyı yeniden uyarlayarak dünya kupası şarkısı diye önümüze sunmak?
Biz dünya kupasının adını duyunca heyecanlanıyoruz adamlar buna özel şarkı yapmaya üşeniyor.

Ben yine konuyu başka yerlere çektim kusura bakmayın :)

Sizin geçen yaz deyince aklınıza gelen şarkı hangisi, ve dünya kupası için Rusya'ya gitmek sizin de hayallerinizi süslüyor mu?:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...