Sayfalar

17 Şubat 2015 Salı

Şarkıyla Meydan Okuma 23

Mersin'e geldim geleli bloga yazı yazmak da içimden gelmiyor açıkçası. Bloggerlik Maraş'ta güzel :))
Ama tabi ki en sorumlu blogger olarak aksatmıyorum efendim meydan okumamı :)

En sevdiğiniz gruptan bir şarkı seçin.

Grup deyince aklıma direkt Athena geldi. En sevdiğim grup değil evet ama O Ses Türkiye'den dolayı Gökhan'a sempatim var işte :)
Ben Böyleyimmmm :)


Hayat bu kadar mı?
Bence değil
Bir kaç sözüm var
Biraz senin gibi
Yıkılmayan duvarları var
Bazen esintili
Bazen uzak yakınlarım var
Ben ben böyleyim kendi yolumda

Bırak tutma beni
Kaybetsem de üzülmem asla
Ne boş kaygıların
Korkma bana hiç bir şey olmaz
Yanlış doğru gibi
Eksik kalan bir kaç satırsa
Ve ben ben böyleyim
Kendi yolumda

Hayatta benim
Her anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Bir an bile vazgeçmedim
Kendi yolumdan

Değer saklanma hiç geçer zaman
Böylede geçer ya sev ister vazgeç
Beklentiler sadece üzer
Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda
Ve ben ben böyleyim
Kendi yolumda

Hayatta benim her
Anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Biran bile vazgeçmedim
Kendi yolumdan

4 yorum:

  1. ya annatsana mersin life nasııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum iştahım kaçtı galiba hiçbir şey yazamıyorum :)

      Sil
  2. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun. Sizi takibe aldım bloguma da beklerim.

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. cezerye yiyon mu hayal kahvesine gidiyon mu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...