Sayfalar

14 Nisan 2015 Salı

Google Bana Göndermiş #5

Mezun oldum: Tebrikler! :)

Abi su sinav bi bitsi. ya: Bence de ya!

Endenozyalısüper çocuk: Hmm... Kimmiş ki o? :)

LoverK: İşte en sevdiğim arama :D
Buyurun,benim :)

Seni Sevdiğim İçin Özür Dilerim Sana Alıştığım İçin Özür Dilerim Seninle Yaşadıklarım İçin Özür Dilerim: Bunu yazmaya da mı üşenmediniz diyecektim ama kopyala yapıştır herhalde her kelimenin başı da büyük :)

erkeklere meydan okuma şarkısı: Ben bilmiyorum bilen bilgilendirsin :)
bbbb şifreyi çözen? :P

ayten git bamdan ben sana gre deilim: Bir de düzgün yazsak :)

indenosia sevgi sozleri: Yazıldığı gibi okuyunca ne güzel kelime demi indonesia? :)

ask.fm 123456 nasıl bulunur: ask.fm kullanıyorum ama soruyu anlayamadım :(

Kore filmi izlemek iin resmi bir site var m: Resmi bir site mi? :)

god of study, god of study 1. bölüm, god of the study, god of the study izle, g: Daha devam edecekti de yeter dedi herhalde :) Ya da bu kadarını kopyalamış :)

sevemedim kac yil gecti aradan: Ciddi bir konu mu acaba, ben konuşamam bu durumlarda :/
Zaten psikolojik danışmanlık da okumuyorum...

ghayr aglamyorum g: Gayır ağlamıyorum gözüme yumuşak g kaçtı :)

ygs 5 356 ile kaç bindeyim: Ah ahh anılarım canlandı.. Kaç kere Google'de böyle aramalar yapmadık ki?:)
Bu arada ben de YGS 5'ten 356 yapmıştım ve 64 bindeydim yanlış hatırlamıyorsam. Neyse sen bulmuşsundur zaten ama bunlar her sene aynı olmaz ;)

lee min ho suzy e ilk ben çarpıld8m: Ame Lee Min Ho bak Suzy'ye ilk o çarpılmış :))
Lee Min Ho'ya da ilk biz çarpıldık ama ne gelir elden I'ya basacakken 8'e basan kardeşim :)

sekiz aylik yavru köpekmi aldin turku: Sekiz aylık yavru köpek mi aldın diye bir türkü aradınız sanırım? Ya da Türkü diye bir arkadaşınıza köpek alıp almadığını Google'den soruyorsunuz? Neyse kolay gelsin :)

Bi insanin kalbini kırdıysan nasil gonlunu alma msj yazarsınız: Bir Google ile dertleşme örneği daha :)


Sizin aramalarınız da olmasa yazı yazacağım yok :)) Zaten bu yazıları da ben yazmış olmuyorum bence:)


8 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş :)) Daha sık yazmanı bekleriz ♥

    YanıtlaSil
  2. On kere özre ve resmi site aramaları favorim :)

    Daha sık yaz seviliyorsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim adaşım sen de seviliyorsun <3 Umarım ben de senin gibi daha sık yazmaya başlayabilirim :)

      Sil
  3. ay o ne tatlı kedi yaa :)

    okul sıkıcı mı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kediler çok tatlı :)
      Yoo aslında sıkıcı değil arkadaşlarımı falan çok seviyorum :)

      Sil
  4. İnsan hayret ediyor :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...