Sayfalar

24 Nisan 2015 Cuma

Mim: Bir Kitap Olsam

Şu sıralar popüler olan bu mimi çok sevdim ben. Okuduğum yazılar da çok orijinaldi. Benimki nasıl olacak bilmiyorum ama hadi başlayalım :)
Mimleyene teşekkür etmeden başlayamayız tabi, çok teşekkürler Kenzi ^^

Adı ne olurdu?
Young. Wild. Free.
Ahaha içerikle çelişen başlıklar koymayı seviyorum biliyorsunuz, hadi hadi biliyorsunuz :)
Ve evet başlığı İngilizce içeriği Türkçe olurdu! 

Nasıl bir kitap kapağınız olurdu?
Uzun saçları ve uzun elbisesi savrulan kız resimleri olur ya onu düşünün önünde de çok renkli ama çok karmaşık cıvıl cıvıl bir dünya düşünün. Bir de okyanus koyuverin uzağına. Kız oraya doğru yürür şekilde ama kızı bir sürü el tutuyor olsun. OK?

Anlattıklarıma uygun bir resim bulamadım tabi ama yukarıdaki de olabilir ^^

Arka kapak yazısı ve ön sözünde ne yazardı?

Ön söz: Go!
Arka kapak: Run!

Kime ithaf olurdunuz?
Dünyadaki bütün Terazi yükselenli Yay'lara <3
Kararsızlıkta karar kılanlara, çelişkinin dibine vuranlara gelsin :)

Neyse ben yine saçma bir kitap oldum evet :) Mimin ucunu açık bırakıyorum yapmak isteyenler kesin yapsın, çok zevkli bak :)
Derken birinin cevaplarını merak ettim. Ebru mim yapıyorsan cevaplarını bekliyor olacağız :) 


Byeee ^_^


1 yorum:

  1. Bu mimi saklıyorum bir kenara şu an yapamayacağım gibi görünüyor ama ilk fırsat bulduğumda aklımda olacak ^^ beeelki videolu bile yapabilirim teşekkür ederim tekrardan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...