Sayfalar

26 Nisan 2015 Pazar

Sınav Sonuçları :)

Merhaba ^^
Blog yazmak da Kore dizisi izlemek gibi sanırım başladınız mı bağımlılık yapıyor ara verdiğinizde de geri dönemiyorsunuz :)

Neyse bugünkü konumuza gelelim. 5 tane vize olduk 2sinin sonucu açıklandı. İkisi de kötü :(
Aslında biri 70 biri 76. Şu an bana sinirlendiğinizi duyar gibiyim ama geçme barajının 60 olduğu çan eğrisinin kullanılmadı bir fakültem var ve herkes 85, 90 alırken bu notlar kötü geliyor tabi :)
Bir de ben bu dönem çalışıp girmiştim hep. Geçen dönem çalışmadığım halde biri hariç hepsi 85ti. Yani benim de başarılı olma yöntemim bu değil mi niye değiştiriyorsam? :)

Ama bir sınav klasikti. Ben de cevapları kendimce doğru cevapladığıma inanıyorum. Sadece bir kişinin sözünü sormuştu hoca onu yarım yamalak yazdım. İyi bekliyorum yani :)
Sonra bir kişinin 100 aldığını öğrendik. Hoca ittire kaktıra 100 verdim demiş :)
Ben de kızlara dedim ki ''Şeyy... Kızlar.. Sanırım o 100 alan benim'' :)
Arkadaşlarım güldüler tabi ama tepkileri beni çok şaşırttı. İnsan kibarlık namına gülüp geçer en azından kızlar o kişinin ben olduğumu düşünmüyorlarmış. Bak sen :D
Ben 100 alabilirim diyorum, sanmıyoruz diyorlar :D
Neyse ben de 100 aldığımı düşünmüyorum zaten sadece ihtimalinin olduğunu söyledim, pişman oldum :D
Ama inşallah ben alırım tabi. Yine hem haklı çıkmak için hem de 100 güzel bir not ne de olsa :)

Sizin sınavlarınız ne durumda? Peki siz de çalışmadığınız sınavlarda daha başarılı olduğunuzu düşünüyor musunuz?:)


3 yorum:

  1. boşver yaaaaa sınavlarıııı bahar geldi ne güzeldir şimdi mersin yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel tabii her yer rengarenk çiçeklerle doldu ama sunumlardan Mersin'e vakit ayıramıyoruz ki :)

      Sil
    2. ay dur biter nasıl olsa yakında sabır sabır acıların kızıı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...