Sayfalar

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Mim: Soru Cevap

Merhabalar :)
Bu mimin de tarihinin geçtiğini biliyorum ama Bilgisayar dersinde Blogger konusunu işliyorduk o yüzden azıcık blogumu denek olarak kullanmış olabilirim :)
Evet blogun şu anki hali hoca not versin diye, en kısa zamanda eski sade ve pembiş haline dönecek :P
O zamaan Arrakis'e çok teşekkür ediyorum ve geciktirdiğim için özür dilerim (biane) ve sorulara geçelim ;)

1)Bilgisayarın masaüstündeki görüntüsü ne?
Şu sıralar Barselona'ya takmış durumdayım, çok gitmek istiyorum. Messi'yi canlı canlı gömek, Nou Camp'da Barça-Madrid maçı izlemek en büyük hayallerimden. Ama şu en büyük olanlardan çünkü kendileri şimdilik sadece bir hayal... 
Bu arada masaüstüm de çok dağınık kusura bakmayın, malum ödev hali :P

2)Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş edersin?
Bilemedim şimdi sonuçta benim vücudumda iki tane yönetici organ var; biri beyin diğeri mide :) Midemin canı ne isterse o ama genellikle çay diyeyim :)

3)Google'de aradığın en son şey?
Haha para kurlarına bakmışım :D 
Doların son durumu ne merak etmiştim :)

4)Mesajlaştığın ya da konuştuğun en son insan kim?
Telefonla konuşmayı ve mesajlaşmayı sevmem 24 saat önce annemle konuşmuşum :)
Ne bi arayanım var ne de mesaj atanım :'P

5)Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Dün :) 

6)Sinemaya en son ne zaman gittin?
2 ay olmuştur..

7)Hangi diziyi herkes izlemeli?
Bence herkesin izleyip seveceği bir dizi daha doğrusu herhangi bir şey yok. Zevkler çok değişiyor ama Im Sorry I Love You diyeyim.. Herkes izlemeli mi bilmiyorum ama herkesin gözünden bir damla da olsa düşüreceğinden eminim :')

8)En son ne tür bir müzik dinledin?
En son.... 
Oda arkadaşım açmıştı ama hatırlamıyorum.
Ama türü belli tabi Türkçe pop :))

9)Seni en çok ne çıldırtır?
Ağız şapırtısı. Çıldırıyorum, dayanamıyorum. Bir gün hapse girersem bilin ki birileri inadına ağzını şapırdatmıştır ve ben de katil olmuşumdur!

10) Ne zaman uyanırsın?
Geç yatarsam 12 civarı normal yatarsam 10 gibi :)
Ama haftanın 4 günü sabah 9.40 da ders olduğunu düşünürsek genellikle 8.30
Tabi okul bitti çok şükür darısı final haftasına :)

11) İnternetteki ilk adın neydi?
Gerçekten hatırlamıyorum :) 

12)Favori emojin nedir?
Bu :))

13)Kedi mi köpek mi?
Köpek.

14)Kuzey mi Güney mi?
Dizi karakteri olarak Kuzey, yön olarak Güney :)

15)İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Orada okuyamıyor olmak..

16)Kafanda genel olarak ne olur?
Dönem dönem değişiyor ama her şeyi düşünürüm ben, hep düşünürüm :) 
Şu sıralar yaklaşan final haftasını ve 40 aldığım Sosyal Antropolojiyi düşünüyorum. 
Genel olarak dersler olur sanırım, evet.

17)Komedi mi dram mı?
Komedi, gülmeyi çok severiim :))

18) Çay mı kahve mi?
Tabi ki çay, çay, çay.

19)Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Youtube'de video izliyordum.

20)Son olarak bir sırrını paylaş.
Immm....
10 ya 11. sınıfta 3 tane dersim 1 düşüyordu. Bu derslerin hocalarına gittim tek 1'imin o dersten olduğunu eğer 2 yaparlarsa teşekkür alacağımı ortalamamın 70 üstü olduğunu söyledim. Hocalarım da tek 1 bu mu, bak e-okula bakarım dese de asla taviz vermeyerek evet bakın hocam demiştim. 2'si 2 yaptı biri 3 yaptı, teşekkür aldım. Teşekkür ederim :)

Evet, sonuna geldik. Mim çook eski olduğu için kimseyi mimlemiyorum. 
Görüşürüz :)


4 yorum:

  1. cevaplar süper, hocalarda nekadar iyiymis, almanyada olsan ölsen vermezlerdi, bir puan yüzünden kuzenim üniversteye bile gidemedi gecen sene günler boyunca aglamisti >:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Okulda esneklikler oluyor evet :)

      Sil
  2. So Ji Sub'un müzik piyasasındaki atılımları yüzünden imajı sarsıldığı için bu diziyi izlemeyi bile düşünemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Imm evet ben o atılımlardan haberdar değildim sen söyleyince baktım biraz öyle olmuş :D
      Ama bence bu diziyi izlememek için bir sebep değil :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...