Sayfalar

1 Haziran 2015 Pazartesi

GÜNCELLEME


Merhaba, yine uzun süredir yazı yazmıyorum ama aklımda geçen yazılarıma güncelleme yapmak vardı yarın da final haftası başlıyor ama olsun ben yazı yazmak istiyorum :)
Zaten 6 gün sonra evde olacağım ve yeni taşındığımız için İnternet olmayacak o yüzden kykwifi yı bol bol kullanayım sinir etmezse tabi :)

Öncelikle ŞU yazımda münazaram olduğunu söylemiş ve sizden tavsiyeler istemiştim. Tavsiyeleriniz çok işime yaradı çok teşekkürler ^^ Konusu da "Kadınlar çalışmalı mı, çalışmamalı mı?" idi. Ben çalışmalıdırı savunmuştum ve 1. oldum ^^
Normalde tartışmaları severim ama sınıfın önünde yapamamaktan korkmuştum ama öyle olmadı çok da güzel tartıştım :) (sanki iyi bir şey)

Bir de ŞU yazıda bir sınavımda 100 beklediğimi söylemiştim. 40 aldım!
Evet arkadaşlar 100 beklediğim sınavdan 40 aldım :D Yarın da onun finali var 60'ı geçemezsem büte kalıyorum, yine :'(
İnşallah kalmam :)

ŞU yazımda ise Bilgisayar dersinde Blogger konusunu işleyeceğimizi söyledim. Bir de hocanın blogu olan birilerini sorup sormayacağını merak ediyorum demiştim.
Sormadı :)
Ama blogumu incelerken söyledim ve beni tebrik etti :)

Bu arada arkadaşlar blogun şu anki görünümü hoca not versin diye böyle. Notum bilgisayara girilince hocanın incelediğinden emin olacağım için eski haline dönecek.
Blogum için kişisel blog dedim ama Kore'yi sevdiğim her halinden belli oluyor tabi. Sadece dedi ki Kore'yi seviyorsun ama arka plandaki Londra'yı anımsatan telefon kulübeleri uymamış :) O kadar ayrıntı düşünemedim tabi :)

Eveet güncellemelerim bu kadar dı. Sizler nasılsınız, neler yapıyorsunuz? :)


14 yorum:

  1. Umarim sınavın iyi geçer. Ben debir süredir yazı yazıyordum ama tekrar basladim

    YanıtlaSil
  2. Umarim sınavın iyi geçer. Ben debir süredir yazı yazıyordum ama tekrar basladim

    YanıtlaSil
  3. başarılar dilerim sınavında. ama bişi diyeceğim senin önceki temaların :D çok güzeldi. hocan iyi notları kötü tasarımlara mı veriyor anlamadım ben

    YanıtlaSil
  4. @Nihal Baysal Koçer;
    İyi geçti, teşekkürler :)
    @Emrah;
    Haha hayır genel görünüme değil öğrettiği her şeyi kullanıp kullanmadığımıza bakıyor. Ben de hepsini kullanınca karışık bir şey oldu tabi :D

    YanıtlaSil
  5. evi özledin miiiii :)))) hadi o zaman mimlisin bana neee :) ama evden ev hali kardeş ramazan ve bayram fotoları koymalısın eskisi gibiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet hem de çok ama yarın gidiyorum :) Haha bakayım neymiş :))
      İnternetimiz olursa neden olmasın :)

      Sil
  6. büte kalmazsın inşallah :)
    iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geçti sınav kalmam inşallah teşekkürler :)

      Sil
  7. evet sevmedim. bu görüntüyü. dersler falan bitmişken bir el at :) yoksa büte kaldın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kalmadım büte ama yeni bir eve taşındık ve İnternet bağlantımız yoktu vaktım oldugunda değiştireceğim:)

      Sil
  8. 1. mi oldun yaa sevindim :)
    100 beklenen sınavdan 40 alma bana hiç olmadı, genelde 40 bekleyip 40 alıyorum ama ilginç bir durum olsa gerek :D Şimdi gülüyorum ama umarım büte falan kalmamışsındır :)

    YanıtlaSil
  9. Uzun zaman oldu kayıp Alvin geri döndü desem belki hatırlarsın :).Okulun için tebrik ederim ve başarın içinde ama ben kuşku duymazdım bence konuşma gücün gayet iyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha teşekkürler vee tabi ki hatırlarım hoşgeldiin ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...