Sayfalar

23 Kasım 2015 Pazartesi

Lavabo dolmak üzere - Dolmak üzere

Çok önemli şeyleri yazmıyorum ama böyle küçük şeyleri yazmak istiyorum hep buraya :)
Efendim başlığı anlamamış ya da çok saçma bulmuş olabilirsiniz, anlatayım :)

Ben yurtta kalıyorum ve odadaki arızaları yazdığımız bir arıza defteri var güvenlikte. Lavabonun da tıkanmak üzere olduğunu gördük. Ben de okula giderken geç de kaldığımız bir gün arızayı yazmak istedim ama bazen olur ya ne diyeceğinizi bilemezsiniz. Tıkanmak üzere yazmak aklıma gelmiyor ben de "Lavabo dolmak üzere" yazdım. Bir de arıza sebebi kısmı var herkes oraya ACİLL, MAĞDURUZ gibi şeyler yazmış ben oraya da ne yazacağımı bilemedim ve bir "dolmak üzere" de oraya yazdım :D
Arkadaşıma söylüyorum anlamıyor, "Doluyorsa iyidir" diyor :D
Lavabomuz bugün yapılmış adamlar da ne demek istediğimi anlamadı ama meraklarından geldiler bence :) Geçen sene de başımıza aynı şey geldi ama uzuun süre yapılmamıştı :) 
Neyse rezil olduk ama en azından işimiz görüldü :P
Sizin lavabolarınız ne durumda? :D

NOT: Bu arada dün yazdığım sınavım iyi geçti gibi. Umarım hoca da benimle aynı düşünüyordur :D 

4 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş :) blogumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ha haaa valla komik. nası gidiyo dersler yaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...