Sayfalar

23 Kasım 2015 Pazartesi

VİZE HAFTASI

Saat 12'yi geçtiğine göre vize haftasına girmiş bulunmaktayız :) 
Bugün gün boyunca tamamen sözel olan bir dersin kitabını okudum. 385 sayfalık bir kitap ve evet tüm kitaptan sorumluyuz :)
Şu an beynim muhallebi kıvamında, bir çay molası verdik biz de. Ve ben asla bir şeyler yerken ders çalışamam. Bir şey yer ya da içerken sevdiğim şeyleri yapmak zorundayım aksi halde boşa gitmiş hissederim :) O yüzden ben de bir yazı yazayım dedim :)

Neyse efendim yarınki sınav aslında en kolay olduğu düşünülen en düşük 70 alırız dediğimiz ders. Ama evdeki pirinç çarşıya mı uymuyordu? :) Çarşı her şeye karşı neticede. (Bu arada geçen gene lideriz...)
Neyse :) Sınıfımızın mahremini anlatmayayım hiç sanmıyorum ama beelki sınıfımızdan birileri okur :)
Sonuç olarak sözel bir bölüm hiçbir şey okumasak bile genel bilgilerimizle kağıdı doldurabiliriz. Ama geçen seneki tecrübelerime göre ben bu tür sınavlardan hiç yüksek not alamıyorum. O kağıdı herkes inci gibi işliyor ben tıkanıp kalıyorum. Az önce de dedim ki kendime benim bir blogum var. Ne kadar yazma yeteneğimin olmadığını düşünsem de 100 küsür yazı yazmışım. Ben yaparım gibi şeyler diyorum ama bundan önce de defalarca bloga yazı yazma girişimlerinde bulundum ama hep olmadığını düşünerek sildim. Şimdi de zincirlerimi kırmak istiyorum bu yazıyı kesin yayınlayacağım :) Umarım yarınki sınavım iyi geçer çünkü toplamda 5 sınav olacağız ikisi yarınki hocanın dersi :)

Diğer derslerim ise İstatistik, Özel Eğitim ve PDR.
İstatistik malumunuz ailecek ödümüz kopuyor :)
Özel Eğitim dersini de aldığım için gerçekten çok şanslı hissediyorum tabi eğitim fakültesinde okuyan herkes alıyor bildiğim kadarıyla ama bir PDR'ci olarak kesinlikle çok bilinçlenmemizi sağladı.

İşte sınav takvimim bu kadar umarım sınavlarım iyi geçer ve sizinkiler de iyi geçer birbirimize dua edelim :) Sizin sınavların nasıl gidiyor ya da gitti? :)


2 yorum:

  1. ay bak hepsinin sonuçlarını söle taam mııı. çok ama çok başarılaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi gibi şimdilik 3 tane kaldı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...