Sayfalar

30 Aralık 2015 Çarşamba

Baba Candır

Şu sıralar her sorumlu Türk gencinin yaptığı gibi en dizi izlemem gereken bir dönemde yeni bir diziye sardım :)
Aslında hepiniz görmüşsünüzdür TV'de zira kendileri yazın başladı ve 20 bölümü yayınlandı bile. Ben de yazın izliyordum ama üniversiteye gelince bırakmıştım. Şimdi tekrar birinci bölümünden başladım :) 
Zaten izlediğim dizileri tekrar izleyip zaman öldürmek en büyük hobilerimden! :)


Efendim dizi bir Kore dizisinden uyarlamaymış. Zaten bu kadar büyük tesadüflerin olmasında belliydi. Kore dizisinin ismi "What Happens to My Family" imiş. Daha önce de defalarca Kore uyarlamaları gördük. Çok karşı çıkanlar da oldu ama ben doğru düzgün yapıldığı zaman destekliyordum. Orijinalini izlemediğim için karşılaştırma yapamayacağım ama ben çok sevdim iyi ki yapmışlar :) Zaten yorumlarda da tepki görmedim genel olarak sevilmiş demek ki...

Dizideki favori çiftim ise Haluk ve Ece :)
Uraz Kaygılaroğlu'nu zaten 7 Güzel Adam'dan mütevellit seviyordum bu dizide de çok sevdim. Çok komik bir karakteri canlandırıyor. 

Dizide bir de şarkıcımız var, Rüzgar. Yıllar önce O Ses Türkiye'ye katılmış. Dizide bir de klibi var çok hoşumuza gitti :P 
Onu da şöyle bırakayım;



Evet sanırım söyleyeceklerim bu kadar. Ben çok beğendim diziyi. Pazar günü Trt1'de yayınlanıyor siz de izlemek isterseniz. Yeni yıla yeni bir diziyle girmek, en sevdiğim :)

Görüşemezsek;
Happy New Yearrrrrrrrrrr ^__^



14 yorum:

  1. oo bu dizinin çevirme olduğundan haberim yoktu ama bencede iyiki çevirmişler hoş ve eğlenceli bir dizi şimdiden iyi yıllarr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sonradan öğrendim aslında dizi başlarken senarist kısmında bir Koreli adamın ismi yazıyor sanırım :)
      Bence de iyi ki çevirmişler size de iyi yıllar ^^

      Sil
  2. Ay bende çok seviyorum bu diziyi evet haluk ece en favori çift Uraz'ın tepkileri çok iyi dizide ani korkmalarına ölüyorum :) egemen çok gıcık, emrecan da yola girme aşamasında ufak çaplı bi serseriler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saçmalama, gerçekten mi? demesini çok seviyorum ama bunları yazamadım spoiler olmasın diye :)
      Ya Egemen gıcık ama sevmiyor da değilim :D

      Sil
    2. egemen son zamanlar biraz iyi gibi oldu ama gene şaşıracak gibi bilemiyorum :) bu arada blogumda çekiliş var bir göz at belki katılmak istersin

      Sil
    3. Daha 6. bölümü izliyorum sonları bilmiyorum, katılırım tabi bakayım hemen :)

      Sil
  3. Lover K :)) nasılsııın? Beni özledin mi? ��
    What happensı izledim süper dizidir bir ara fırsat bulunca izlemelisin. Ama bizimkiler de güzel uyarladılar şimdi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum, seni gördüm daha iyi oldum ^_^ tabi kii çook :))
      Ben de izlemek istiyordum ama 50 bölüm olduğunu duydum gözük korktu :)
      Evet Haluk bölümleri bizimkinde daha güzelmiş, ben öyle duydum :D
      Hoşgeldin yaa bloga da yaz ama :)

      Sil
    2. Ay canıım ^_^ ben de seni özledim ya. Bloga yazmayı da özledim bazen çok yazasım geliyor sonra geri kaçıyor böyle karışık durumlar :D
      O kadar hızlı aktı ki dedim bir 50 daha olsa da izlesem bir de ben oyuncuları falan çok sevdim çok güzeldi ya. Bir daha izleyesim geldi şuan :D ay o haluk karakteri ne fenaydı ne çatlaktı. Bizimkininde ondan geride kalır yanı yok gerçi :DD

      Sil
    3. Ya Kore hakkında yazmasan bile arada kendinden bahsedersin :)
      Merak ettim ama bir 50 bölüm bana göre değil sanırım :)

      Sil
  4. ilk defa bir uyarlama hakkında güzel bir yorum okudum. bu da bir gelişme tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde orijinali de aile dizisi olunca yapabilmişiz :) Ama oyuncuların hakkını yememek lazım çok güzel oynuyorlar özellikle Uraz :) Bir tek Ceylan karakterini çok sevemiyorum..

      Sil
  5. Öhhöm Haluk ve Ece'yi ben de çok seviyorum ya bak ne zamandır izlemediydim açıp da izleyim :D
    Bi de kaç gündür yeni yazı yokmuş ne işmiş bakalımmış geri dön geri dööön ne olur geri dön şarkısını sana yolluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ne zamandır izleyemiyorum, ben de finaller bitse de gitsek şarkısını tüm blogger alemine armağan ediyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...