Sayfalar

8 Aralık 2015 Salı

Computer Pics. #6

"Computer Pics." yazıları yazmayı çok seviyorum bundan önceki 5 yazıda da söylediğim gibi ama önceden yazması çok daha kolaydı. Çünkü ablamla ortak bir bilgisayar kullanıyorduk ve ablam milyon tane resim kaydettiğinden bilgisayarda milyon tane resim oluyordu :) Ama bende resim arşivleme-kaydetme kültürü hiç yoktur ama bir deneyeyim bakalım ilginç resimler çıkacak mı bilgisayarımdan? :)

Bunu yıllar önce header olarak yapmıştım ama hiç kullanmadım :)

Bunu ablamdan almıştım mesela. Dondurma çubuklarıyla çok şirin ve kolay bir çerçeve değil mi?:) Buradan kolay gibi gözüküyor ama umarım yaparken de aynı şeyi düşünürüm :)

Bu resmi çok seviyorum. Hep gözümün önünde durunca bana hayallerimi hatırlatıyor. Şimdilik hayallerim için çok uğraşıyorum ama buraya hiç yazmadım sanırım :) Uzun bir süre de yazacağımı sanmıyorum :))

NY is one of the my dreams. And it's very big!

Mersin'e özgü tatlı Kerebiç. İlk kez yemiştim ama başka da yemedim :) 
Kötü olduğundan değil fırsat olmadı :D

Bu da Mersin'deki ilk tekne turumuzdan :)

Bunu da geçen sene yurtta masa tenisi olduğunu gördüğümüz ve kendimize top aldığımız halde o haftanın vize haftası olması nedeniyle pinpon oynayamadığımız için yapmıştım :)
(Anlatım bozukluğu?)


Bir de benim ve arkadaşlarımın bir resmiyle bitireyim :)

İyi geceleer ^__^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...