Sayfalar

26 Temmuz 2017 Çarşamba

Neler Oluyor Hayatta?

Merhabalaaar.
Tabi ki yine yüz yıl yazı girmeyip bir gece vakti blogda gezerken karşına ben gelirim ^.^
Ayy bu şirin ifadeyi de kullanmayalı çok olmuş, welcome to blog!

Aslında yine yapacak çok şeyim var ama ben kendimi yazı yazarken buluyorum. Sahi eski bloggerlar hala burada mı? Yazı yazmayı bıraktığım gibi okumayı da bıraktım. Bakın bunu ilk defa yaptım. Hala yazıyor musunuz acaba, yoksa eskilerden kimse kalmadı mı?
Biliyorum blog okunması, yazılması çok çok azaldı özellikle Youtube'un yaptığı devrimden sonra ama amacı illa okunmak olmayan, içini dökmek için yazan samimi bloglardan bahsediyorum.

Aslında bu konu benim kafamı kurcalayan konulardan bir tanesi. Daha fazla psikoloji, kişisel gelişim yazılarıyla daha profesyonel, yararlı bir sayfa mı yapsam böyle benim ilgi alanlarımın işlendiği kimliğim niteliğinde olan yoksa aklıma geleni yazdığım (eskiden olduğu gibi) (bknz. Lavabo dolmak üzere ) daha samimi bir yer mi olsa? Bu soruyu da kendime sora sora yılları devirdim ikisini de yaptığım yok :)
Neyse bu çok başka bir konu.

Sanırım şu an hayatımın en merkezindeki konu KPSS. (Tabi ki değil)
4. sınıfa geçtim ve KPSS çalışmam lazım. Azıcık ucundan başladım da diyebiliriz. Ama asla çalışacak vakit bulamıyorum. Evimiz meşgul. EVİMİZ ÇOK MEŞGUL.
Herkesin evi meşguldür, işi çoktur biliyorum ama bizimki insanüstü bir şey. Gece 3,4 lere kadar uyumayan benim 9.30'da uykum geliyor. Yorgunluktan!
Blogu açtığımda YGS sınavı için endişeliydim şimdi KPSS. Duygulanmadım değil. (Duygulanmadım!)
Ama aradaki fark sadece yıllar değil. Şimdi çok daha bilinçliyim, kendimi daha çok tanıyorum ve ne istediğimi daha iyi biliyorum.
Neyse efendim KPSS'nin uzatılacak bir şeyi yok girmeyenleri sıkmayalım girenler toplansın dertleşelim :)

Aslında beni daha çok geren şey seneye bireysel danışma dersi alacağım. Her hafta gerçek bir danışanım ve gerçek sorunları olacak. Ve odada sadece o ve ben olacağım. Bir de kamera. Ama sorun şu ki ben danışman koltuğunda oturuyor olacağım. DANIŞMAN!

Tamam olayı dramatikleştirmeye gerek yok, bu kadar yıl boşuna mı okudum yaparım inşallah :) Ama beni üzen tarafı ennn en çok değer verdiğim, alanında çok iyi olan hocamı son bir boş kontenjanı varken çok zorluyor diye seçmemiş olmam. İşte bu gerçekten dramatik ve şimdiden garantisini verebilirim ki hayatım boyunca hatırlayacağım hatalardan biri olarak kalacak :(
Bu yaz biraz pratik yapmam lazım yani, yardım etmek isteyen? Altını çizerek söylüyorum danışanım olmak isteyen biri varsa 20 adım öne çıksın, zira buradan pek gözükmüyor :)

A bir de bu ağustosta PDR kongresi var. 22 Ağustosta Antalya'da olacağım. Aslında oraya kadar gitmişken çevre şehirleri görmek istiyorum ama yalnız olacağım için pek sanmıyorum ama kısmet.

Maşallah hayatımda olan her şey okulla ilgili hem de şu yaz tatilinde.
Uzun bir yazı yazmak istiyordum ama sanırım daha fazla uzatmak istemiyorum. Olmadı zaten bu yazı. Blogu düzenlerken silerim kesin, şimdi yayınlayayım da içimde kalmasın :P

Evet yazı resimsiz kaldı diye bir kaç gün önce saçımı kestirdiğim için eski ve yeni halimi paylaşayım.




















Notsuz Olur mu: Kolaj yapmaya üşendiğim için en ilkel yöntemle birini sağa koydum birini sola (utanan maymun emojisi)

Evet sizin hayatlarınızda neler oluyor bakayım?


1 yorum:

  1. Heyy saçın çok güzel olmuş :) Eskilerden ben kaldım diyemeyeceğim :) Yaz tatili diye bir dönüş yaptım :D
    KPSS için bol şans diliyorum şimdiden. Kafam çok dolu aslında (kimin değil ki) danışanın olmak isterim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...