Sayfalar

11 Kasım 2017 Cumartesi

Dünyanın En Saçma Binasının Tepesine Çıktım!

Hahah başlığa bak! Clickbait?
Ama olay tamamıyla bu arkadaşlar ben ne yapabilirim? :)

Google'ye dünyanın en saçma binası yazdığınızda Kahramanmaraş'taki İl Özel İdare Binasının çıktığıyla ilgili şöyle bir yazı yazmıştım zamanında.
 http://lowerkorea.blogspot.com.tr/2015/10/dunyanin-en-sacma-binasi.html

Altına da bir arkadaş binanın en üst katına çıkıp şehir manzarasına bakmamı önermişti. Daha önce hiç aklıma gelmemişti gerçekten hatta ben o binanın içinde insanların olduğunu bile düşünmüyordum :)
Binanın dıştan görüntüsü bu.

Neyse 19 katlı binanın 17. katına falan çıkmıştım galiba hatırlayamıyorum daha üstleri kilitliydi. Aslında keşke merdivenle çıksaymışım güzel bir challenge olurmuş :)

İşte oradan çektiğim şehrin enfes manzaraları;
 
Kahramanmaraş Kalesi

Artık yaşam alanları çok sistematik ve modern binalarla çevrildiği için bu eski ve çarpık binalar bile çok nostaljik geliyor. Ben nereye gidersem gidip ne zaman dönersem döneyim bazı şeyler hep yerinde duracakmış gibi. Bu şehir de hep benim kalbimde kalacak. 


Bu da İnsagram'da paylaştığım, filtreli kkk :)

Ülker çikolatalı gofreti sevmeyen, memleketi Maraş olup da kalbinde sevgisini bulundurmayan var mıı?? :)


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...